Do czołowej dziesiątki nie zakwalifikował się, niestety, polski projekt przygotowany przez Jarosława Kozieła z Częstochowy. Ścisły finał przedstawia się zaś następująco:
GALapagos – Igor Yastrebov – Rumunia
Peugeot 888 – Oskar Johansen – Norwegia
Rugir – Onur Güvenc – Niemcy
P.R.O. – Ke Guo – Chiny
OXO – Lou Ke – Chiny
Ego – Emre Yazici – Turcja
RD – Carlos Arturo Torres Tovar- Kolumbia
Vision – Shinji Numuki – Japonia
MoVille – Woo-Ram Lee – Francja
Seed by Peugeot – Yann Terrer – Francja
Teraz do gry wchodzą internauci, którzy na stronie www.peugeot.com mogą głosować na jeden z powyższych projektów. W czwartek, 2. października, na Salonie Samochodowym w Paryżu, Jean-Phillippe Coltin, Dyrektor Generalny firmy Peugeot, ogłosi nazwisko zwycięzcy. Jego projekt zostanie zbudowany w skali 1:1 (oczywiście, jako makieta) i pokazany na branżowej wystawie w Szanghaju pół roku później. Zwycięzca otrzyma również nagrodę pieniężną w wysokości 10.000 euro.
Na podstawie informacji Peugeot Presse
KG
Najnowsze komentarze