Nowy 107 ma mieć solidną promocję w sieci. Rusza serwis internetowy Peugeota dedykowany właśnie jemu. Czy skutecznie przyczyni się do popularyzacji tego modelu i pozyska serca wiernych klientów? To się okaże.
Oprócz portali wykorzystywane są również reklamy związane ze słowami kluczowymi w Google oraz Onecie. Niektóre reklamy on-line wykorzystują fragmenty telewizyjnych spotów reklamowych. Osoby, które zainteresują się reklamą, są przekierowywane do specjalnego serwisu internetowego Peugeota 107. Według zapowiedzi twórców serwisu, ma on oferować wyczerpujące informacje na temat małego Peugeota.
Szybko okazuje się, że zapowiedzi rozmijają się z rzeczywistością a reklamowana jako wirtualna podróż i przygoda strona, to zestaw bardzo ubogich w animację slajdów, sprawiających wrażenie jakby składano je w ostatniej chwili. Wyczerpujące może być klikanie po tych wszystkich mini-zakładkach. Na przykład dołączone gry trzeba z niewiadomych przyczyn przegrywać najpierw na dysk komputera. Dzięki temu wiele osób z grupy docelowej Peugeota 107 się z nimi raczej nie zapozna, gdyż osoby pracujące w średnich czy dużych firmach, ze względu na politykę antywirusową mają taką możliwość zwykle w firmowym komputerze zablokowaną.
Zobacz: nowe samochody Peugeot. Promocje i wyprzedaż
W modelem 107 warto zapoznać się bliżej jeśli rozważa się zakup małego autka, optymalnego do warunków miejskich. Sposobów zapoznawania może być kilka, starania Peugeota możliwe, że ułatwią życie internautom.
Zobacz: Peugeot 107 – używany i bardzo tani samochód do miasta
Autorem serwisu o Peugeocie 107 jest firma K2 Internet, która już wcześniej „zasłynęła” z koszmarków językowych, używanych w swoich informacjach prasowych, więc zobaczymy jakie będą ostateczne efekty.
Zobacz: Samochody Peugeot 107 do serwisu
Najnowsze komentarze