Spoticar, europejski lider w branży używanych samochodów spalinowych, hybrydowych i elektrycznych, potwierdza swoją rolę kluczowego gracza w transformacji energetycznej nową kampanią komunikacyjną. Firma działa również w Polsce, w ramach koncernu Stellantis.
A co jeśli samochód przyszłości już istnieje i jest dostępny dla każdego? To przekaz Spoticar: auto przyszłości, gdzie samochód to używany zregenerowany pojazd, aby jeździć jak najdłużej. Spoticar oferuje już swoim klientom ponad 6.000 modeli hybrydowych lub elektrycznych z wyboru ponad 50.000 starannie wyselekcjonowanych i zregenerowanych pojazdów.
„Jazda samochodem wyprodukowanym wczoraj, mając jednocześnie na względzie jutro”.
Spoticar odsłania swoje nowe hasło: „Samochody używane ze świetlaną przyszłością”.
Kampania podkreśla, poprzez film i serię plakatów, status Spoticar jako lidera na rynku samochodów używanych, oferującego konsumentom szeroką gamę samochodów używanych. Kiedy więc konsument kupuje samochód od Spoticar, dokonuje zrównoważonego wyboru z myślą o naszej planecie. Spoticar to samochód, który jest niezawodny, certyfikowany i wyremontowany, aby przetrwać. Zakup Spoticar to także gwarancja wsparcia przez cały okres użytkowania pojazdu.
Kampania rozpocznie się we Francji na głównych kanałach telewizyjnych i w mediach społecznościowych, a następnie w Niemczech. Włochy, Hiszpania i Portugalia pojawią się w sieci w marcu, a Belgia i Polska w kwietniu.
Wiodąca pozycja w dziedzinie zelektryfikowanych samochodów używanych
Ponieważ rynek używanych aut staje się coraz bardziej zelektryfikowany, Spoticar jest w stanie zaspokoić zapotrzebowanie klientów na samochody hybrydowe lub elektryczne poprzez swoją sieć. Szeroki wybór w całej Europie dzięki przynależności do Grupy Stellantis, która skupia marki Peugeot, Citroën, Opel, Jeep, Fiat i Abarth, co pozwala na oferowanie szerokiej gamy samochodów elektrycznych i hybrydowych wielu marek, którym towarzyszy wysoki poziom usług i gwarancji.
Dzięki temu nowemu podejściu Spoticar ma na celu zmianę perspektywy klienta i opinii publicznej na temat samochodów: zakup używanego samochodu to racjonalny wybór, który pozwala konsumentowi zoptymalizować wykorzystanie pojazdu.
Spoticar dostępny jest również w Polsce pod adresem spoticar.pl.
Najnowsze komentarze