Koncern Stellantis, który powstał z połączenia motoryzacyjnych grup PSA oraz Fiat Chrysler opublikował listę najważniejszych dyrektorów w firmie.
16 stycznia Grupa PSA oraz Fiat Chrysler połączyły się w jeden wielki koncern Stellantis, który zajmie czwarte miejsce pod względem wielkości sprzedaży na rynku światowym. Za strategię giganta będzie odpowiadać dziewięć komitetów do spraw: strategii, biznesu, programu globalnego, przemysłu, przydziałów, regionów, marek, stylistyki oraz przeglądu marek. „Ten wysoce konkurencyjny, zaangażowany i dobrze wyważony zespół wykorzysta swoje umiejętności i zróżnicowane doświadczenie do zarządzania koncernem Stellantis, aby stał się wspaniałą firmą” – powiedział Carlos Tavares, dyrektor generalny Stellantis. Poniżej schemat organizacyjny Stellantis.
Menedżerowie strategiczni:
- Head of Americas: Mike MANLEY
- Global Corporate Office: Silvia VERNETTI
- Chief Performance Officer: Emmanuel DELAY
- Chief Software Officer: Yves BONNEFONT
- Chief Affiliates Officer: Philippe de ROVIRA (były dyrektor finansowy PSA, dołącza do kierowania działalnością finansową w działach sprzedaży samochodów używanych, części i usług)
Regionalni dyrektorzy operacyjni:
- Rozszerzona Europa: Maxime Picat (zastępca: Davide Mele)
- Eurazja: Xavier Duchemin
- Ameryka Północna: Mark Stewart
- Ameryka Południowa: Antonio Filosa
- Bliski Wschód i Afryka: Samir Cherfan
- Chiny: Grégoire Olivier
- Indie oraz region Azja-Pacyfik: Carl Smiley
- Azja Południowo-Wschodnia: Christophe Musy
Dyrektorzy zarządzający markami:
Globalny SUV:
- Jeep: Christian Meunier
Marki amerykańskie:
- Chrysler: Timothy Kuniskis (tymczasowo)
- Dodge: Timothy Kuniskis
- Ram: Mike Koval
Podstawowe marki:
- Citroen: Vincent Cobee
- Fiat i Abarth: Olivier Francois
Marki popularne:
- Opel i Vauxhall: Michael Lohscheller
- Peugeot: Linda Jackson
Marki premium:
- Alfa Romeo: Jean-Philippe się uczył
- DS Automobiles: Béatrice Foucher
- Lancia: Luca Napolitano
Luksusowe:
- Maserati: Davide Grasso
Usługi mobilne:
- Free2Move: Brigitte Courtehoux
- Leasys: Giacomo Carelli
Dyrektorzy funkcyjni:
- Finanse: Richard Palmer
- Zasoby ludzkie i transformacja: Xavier Chereau
- Sprawy prawne: Giorgio Fossati
- Planowanie: Olivier Bourges
- Zakupy i łańcuch dostaw: Michelle Wen
- Produkcja: Arnaud Deboeuf
- Design: Ralph Gilles (Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Maserati i Fiat w Ameryce Łacińskiej); Jean-Pierre Ploue (Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS Automobiles, Fiat w Europie, Lancia, Opel, Peugeot i Vauxhall)
- Inżynieria: Harald Wester (zastępcy: Patrice Lucas oraz Nicolas Morel)
- Dyrektor ds. Technologii: do ustalenia
- Sprzedaż i marketing: Thierry Koskas
- Doświadczenie klienta: Richard Schwarzwald (zastępca: Jean-Christophe Quemard)
- Komunikacja korporacyjna i społeczna odpowiedzialność biznesu: Bertrand Blaise
Najnowsze komentarze