poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Stellantis: czołowi dyrektorzy w firmie. Kto rządzi poszczególnymi markami?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-01-21
w Citroen, DS, Opel, Peugeot, PSA, Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
490 21
13
438
UDOSTĘPNIEŃ
1.5k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Koncern Stellantis, który powstał z połączenia motoryzacyjnych grup PSA oraz Fiat Chrysler opublikował listę najważniejszych dyrektorów w firmie.

16 stycznia Grupa PSA oraz Fiat Chrysler połączyły się w jeden wielki koncern Stellantis, który zajmie czwarte miejsce pod względem wielkości sprzedaży na rynku światowym. Za strategię giganta będzie odpowiadać dziewięć komitetów do spraw: strategii, biznesu, programu globalnego, przemysłu, przydziałów, regionów, marek, stylistyki oraz przeglądu marek. „Ten wysoce konkurencyjny, zaangażowany i dobrze wyważony zespół wykorzysta swoje umiejętności i zróżnicowane doświadczenie do zarządzania koncernem Stellantis, aby stał się wspaniałą firmą” – powiedział Carlos Tavares, dyrektor generalny Stellantis. Poniżej schemat organizacyjny Stellantis.

Menedżerowie strategiczni:

  • Head of Americas: Mike MANLEY
  • Global Corporate Office: Silvia VERNETTI
  • Chief Performance Officer: Emmanuel DELAY
  • Chief Software Officer: Yves BONNEFONT
  • Chief Affiliates Officer: Philippe de ROVIRA (były dyrektor finansowy PSA, dołącza do kierowania działalnością finansową w działach sprzedaży samochodów używanych, części i usług)

Regionalni dyrektorzy operacyjni:

  • Rozszerzona Europa: Maxime Picat (zastępca: Davide Mele)
  • Eurazja: Xavier Duchemin
  • Ameryka Północna: Mark Stewart
  • Ameryka Południowa: Antonio Filosa
  • Bliski Wschód i Afryka: Samir Cherfan
  • Chiny: Grégoire Olivier
  • Indie oraz region Azja-Pacyfik: Carl Smiley
  • Azja Południowo-Wschodnia: Christophe Musy

Dyrektorzy zarządzający markami:

Globalny SUV:

  • Jeep: Christian Meunier

Marki amerykańskie:

  • Chrysler: Timothy Kuniskis (tymczasowo)
  • Dodge: Timothy Kuniskis
  • Ram: Mike Koval

Podstawowe marki:

  • Citroen: Vincent Cobee
  • Fiat i Abarth: Olivier Francois

Marki popularne:

  • Opel i Vauxhall: Michael Lohscheller
  • Peugeot: Linda Jackson

Marki premium:

  • Alfa Romeo: Jean-Philippe się uczył
  • DS Automobiles: Béatrice Foucher
  • Lancia: Luca Napolitano

Luksusowe:

  • Maserati: Davide Grasso

Usługi mobilne:

  • Free2Move: Brigitte Courtehoux
  • Leasys: Giacomo Carelli

Dyrektorzy funkcyjni:

  • Finanse: Richard Palmer
  • Zasoby ludzkie i transformacja: Xavier Chereau
  • Sprawy prawne: Giorgio Fossati
  • Planowanie: Olivier Bourges
  • Zakupy i łańcuch dostaw: Michelle Wen
  • Produkcja: Arnaud Deboeuf
  • Design: Ralph Gilles (Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Maserati i Fiat w Ameryce Łacińskiej); Jean-Pierre Ploue (Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS Automobiles, Fiat w Europie, Lancia, Opel, Peugeot i Vauxhall)
  • Inżynieria: Harald Wester (zastępcy: Patrice Lucas oraz Nicolas Morel)
  • Dyrektor ds. Technologii: do ustalenia
  • Sprzedaż i marketing: Thierry Koskas
  • Doświadczenie klienta: Richard Schwarzwald (zastępca: Jean-Christophe Quemard)
  • Komunikacja korporacyjna i społeczna odpowiedzialność biznesu: Bertrand Blaise

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Alfa RomeoChryslerCitroenDS AutomobilesFiatJeepLanciamanagementMaseratiOpelPeugeotStellantis
Udostepnij175Tweet110Udostepnij31
Poprzedni

Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!

Następny

Linda Jackson na czele Peugeot to duże zaskoczenie dla branży

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Linda Jackson na czele Peugeot to duże zaskoczenie dla branży

Kiedy nowy Peugeot 308 pojawi się w Polsce? Nadjeżdża konkurent Volkswagena Golfa

Renault 5 Turbo

Powrót Renault 5 Turbo? Legenda w nowoczesnej wersji

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
13 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Bart - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Slawo - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?
  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
13
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.