Nowy paradygmat Gospodarki o Obiegu Zamkniętym odgrywa zasadniczą rolę w globalnym planie Stellantis Dare Forward 2030, którego celem jest zostanie firmą o zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2038 roku. Oprócz wspierania swojej podstawowej działalności, ta nowa koncepcja efektywnego i odpowiedzialnego wzrostu i rozwoju uzupełnia ostatnie działania podjęte przez Stellantis w celu wzmocnienia globalnego ekosystemu elektryfikacji i wsparcia jego dążeń do osiągnięcia neutralności emisyjnej.
Zrównoważona mobilność odgrywa istotną rolę w tej redefinicji wydajności i znalazła odzwierciedlenie w różnych działaniach przeprowadzonych w ramach trzeciej edycji Światowego Szczytu Gospodarki o Obiegu Zamkniętym, który odbył się w Centrum Wystawowym Miasta Kordoba w zeszłym tygodniu, w dniach 23. i 24. listopada.
We współpracy z EPEC (Przedsiębiorstwo Energetyczne Prowincji Kordoba) przygotowano wystawę samochodów elektrycznych z udziałem głównych firm motoryzacyjnych w kraju.
Stellantis był obecny w tej przestrzeni z dwoma modelami, które reprezentowały technologie niskoemisyjne lub zeroemisyjne, jakie koncern oferuje w regionie lub na innych rynkach światowych. Peugeot 3008 Hybrid4 z napędem hybrydowym typu plug-in (PHEV) i Fiat 500 Dolcevita Hybrid (MHEV) wzbudziły zainteresowanie opinii publicznej nie tylko ze względu na atrakcyjny design, ale także innowacyjne technologie przyjazne dla środowiska.
W piątek odbył się panel zatytułowany „Zrównoważona mobilność w Kordobie”, podczas którego Martín Zuppi (Prezes ADEFA i Prezes Fiata, Jeepa i Ram grupy Stellantis) podzielił się globalnymi i regionalnymi propozycjami grupy w ramach programu „Transformacja sektora motoryzacyjnego: Jak promować rozwój zrównoważonej mobilności?”.
Wszystkie propozycje sformułowane w ramach tego ważnego światowego wydarzenia były dostępne dla publiczności i transmitowane na żywo na kanale YouTube gminy Kordoba.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis
Najnowsze komentarze