Stellantis przejmuje dystrybucję nowych samochodów w Malezji. Do tej pory działała tam lokalna firma, która kończy swoją współpracę w końcem roku. Od 1 stycznia 2024 r. pojawi się nowa struktura – Stellantis Melezja.
Stellantis rozwija swoją własną sieć sprzedaży na świecie i przejmuje dystrybucję nowych samochodów w Malezji. Potencjał tego rynku został oceniony jako bardzo wysoki. Nowa spółka zajmie się sprzedażą samochodów marki Peugeot, natomiast w przyszłości pojawią się też inne marki – zapowiada producent. Zmiana ta jest częścią ambicji rozwoju Stellantis w regionie ASEAN, zgodnie z planami elektryfikacji i globalną strategią firmy Dare Forward 2030.
Zobacz: Wiadomości ze świata motoryzacji. Codziennie
„Cieszymy się, że możemy ogłosić tę nową strategię biznesową, aby obsługiwać malezyjski rynek większą liczbą produktów i usług w ramach nowej struktury NSC. Obejmuje to przyszłe wprowadzenie nowych marek do Malezji w ramach portfolio Stellantis.” – powiedział Daniel Gonzalez, dyrektor operacyjny ASEAN i generalny dystrybutor w Stellantis.
Zobacz: Testy samochodów, pomiary, opinie, spalanie
Malezyjski oddział Stellantis będzie kierowany przez Jamiego Francisa Moraisa, który jest obecnie szefem obsługi posprzedażnej dla operacji ASEAN i dystrybutorów generalnych Stellantis. Ma on bogate, ponad 19-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej i pracował w dziale obsługi posprzedażnej, sieci, obsługi klienta, jakości, sprzedaży i szkoleń.
Na rynku malezyjskim w 2024 roku pojawią się nowe modele Peugeot, takie jak 408, e-2008 EV oraz Landtrek.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze