Z 51,5 milionami odwiedzających na koniec listopada 2008, strony Peugeota zanotowały wzrost o 17% względem roku 2007. Ten rekord pojawił się w momencie wprowadzenia linii nowej generacji stron internetowych. 25 stron zostało już odnowionych, a ostatnio doszły austriacka, węgierska, hiszpańska, wenezuelska i… kuwejcka.
Ogólnie te 30 stron zostało skonstruowanych wg tego samego modelu, który odświeżył linię w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, oferując internautom liczne nowości. Nowa generacja stron oferuje nowe funkcjonalności oraz nowy interfejs graficzny.
Internauci, dzięki nowej bardziej intuicyjnej nawigacji, odnajdują ważne innowacje techniczne w nowoczesnej i przejrzystej oprawie graficznej. Poruszanie się po stronach jest bardziej płynne. Pierwszym etapem jest showroom, miejsce wizualnej prezentacji każdego samochodu. Miejsce to wzbogacono także o szczegółowe informacje, takie jak wyposażenie, opcje, emisja CO2 itp. Internauta jest poza tym kierowany przez konfigurator. Tak więc wybiera on konkretny model którym jest zainteresowany, mając także dostęp do porównywarki.
Strona internetowa Peugeot zawiera bardzo dokładne informacje, które internauta może wydrukować oraz, w większości krajów, zapisać w swoim prywatnym profilu by móc później wrócić dokładnie do tego samego miejsca.Te wszystkie zmiany to odpowiedź na oczekiwania internautów. W efekcie wskaźnik satysfakcji w krajach europejskich wzrósł średnio o dwa punkty w 2008 roku.
Link do strony głównej Peugeota widnieje na internetowych stronach koncesjonerów.
Równolegle ze wspomnianym sukcesem marki spod znaku Lwa zbiegła się, w końcu października, liczba wizyt na stronach internetowych koncesjonerów w dziesięciu krajach europejskich, która przekroczyła symboliczne 5 milionów, notując wzrost o 33% w porównaniu do roku 2007. Ta liczba wyraża rosnące użycie Internetu przez koncesjonerów dla ich komunikacji on-line (szczególnie w zakresie promocji), dzięki czemu w wyjątkowo prosty sposób kierują oni klientów do punktu sprzedaży.
W tej chwili istnieje łącznie 1.650 punktów sprzedaży (we Francji, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Belgii, Luksemburgu, Holandii, Turcji, Czechach, Danii, Norwegii i Szwecji) które korzystają z tego samego modelu stron internetowych, a które będą – tak jak strony filii z tego roku – całkowicie modernizowane począwszy od 2009 roku.
Dostęp do stron internetowych każdego kraju jest na stronie www.peugeot.com
Inne strony gdzie znajdziemy Peugeota:
– telewizja internetowa: www.tv.peugeot.com;
– zgłoszenie do współpodróżowania na Facebook: http://apps.new.facebook.com/ecosharing/;
– wyspa Peugeota na Second Life (współrzędne wyspy): 204, 206, 23;
– strona do szybkiego wyszukiwania samochodów dostępnych na stocku: www.peugeotstore.fr.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Mijal – Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze