Ostatni styczniowy „Auto Świat” ukazał się z dodatkiem „Poradnik kierowcy” liczącym sobie 32 strony, acz jego format jest zauważalnie mniejszy od całego pisma. W efekcie tygodnik kosztuje nieco więcej, ale i łączna objętość wzrosła do 84 stron. Zapraszam Was więc na przegląd „Auto Świata”, na którego okładce znowu nie znajdziecie żadnego samochodu francuskiego.
„Auto Świat” nr 05 (956) z 27.I.2014
Wydawca: Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Stron: 52 (z okładką) + 32 (dodatek)
Cena: 2,80 zł
Koszt 1 strony: ponad 3,3 grosza (licząc z dodatkiem)
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault Citroen
Jakie interesujące nas modele opisano/pokazano/wspomniano: Berlingo, C4 Picasso, C8, 307, 807, Laguna
Zacznijmy od dodatku. Znajdziecie w nim sporo przydatnych informacji ogólnych, a na zdjęciach pojawiły się też autka francuskie – na stronie 4. Citroën Berlingo, na 5. Renault Laguna, a na 9. Peugeot 307.
W zasadniczej części pisma pierwsza wzmianka o francuskim samochodzie pojawiła się dopiero na stronie 15. Dotyczy ona Citroëna C4 Picasso i czynnika, który został zastosowany w klimatyzacji tego samochodu. To kolejny straszak niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego i wydawanej przez niemieckie wydawnictwa prasy branżowej przeciwko francuskim firmom samochodowym.
Citroëna C8 i Peugeota 807 wspomniano przy okazji omawiania na stronie 39. Lancii Phedry. Eurovany II uznano za problematyczne dla użytkowników, kosztowne w utrzymaniu, choć komfortowe samochody. Mam dziwne wrażenie, że to spory mit…
I to już wszystko, co o samochodach francuskich napisano w „Auto Świecie” w tym tygodniu.
Stronniczy przegląd prasy: „Auto Świat” nr 05/2014
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze