„Motor” całkowicie zignorował na okładce istnienie samochodów francuskich, ale to nic dziwnego – trzeba było pokazać sześć Volkswagenów Golfów, bo to jest to, co ekscytuje Polaków. Szkoda, że tygodnik z taką tradycją poświęca pół okładki na tego typu samochód, a całkowicie ignoruje inne ciekawe konstrukcje. No ale cóż – w Polsce nie tylko tradycje „Motoru” przegrały z kapitalizmem i zmianami, jakie zaszły w tym kraju na przestrzeni ostatniego ćwierćwiecza.
„Motor” nr 01 (3106) z 31.XII.2012
Stron: 56 (z okładką)
Cena: 1,99 zł
Koszt 1 strony: ponad 3,5 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault, Aixam
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C1, 107, Clio, Scenic, Crossover
Koncern PSA został wspomniany przez Redaktora Naczelnego na stronie 3., a okazją ku temu był tekst związany z General Motors, partnerem francuskiej Grupy.
Pięć stron dalej w lewym dolnym rogu znajdziecie krótką informację o wyprzedaży Clio III, które – ze sporymi rabatami – można jeszcze znaleźć u niektórych dealerów. To wciąż dobra propozycja, a z rabatem rzędu 7.500 zł warto ją poważnie rozważyć.
Na stronach 8-9 z pewnością zauważycie również nieduży materiał poświęcony trzygwiazdkowemu wynikowi „trojaczków z Kolina”, czyli Citroënowi C1, Peugeotowi 107 i Toyocie Aygo. Chodzi oczywiście o testy zderzeniowe EuroNCAP.
Zdjęcie Aixama Crossovera pojawiło się na stronie 35.
Wśród aut z napędem na cztery koła dostępnych na rynku wtórnym wspomniano – na stronie 52. – Renault Scenic’a RX4.
I to już wszystko, co o naszych ulubionych samochodach napisano w pierwszym tegorocznym numerze „Motoru”.
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze