Renault Polska wprowadza nową komfortową formę kontaktu z aktualnymi i nowymi klientami marek Renault i Dacia – czat wideo.
Od 21 maja br. każdy może skontaktować się z konsultantami Renault za pośrednictwem Internetu, zadać pytania bezpośrednio sprzedawcy, a także obejrzeć online interesujący go model w salonie. Usługa jest możliwa dzięki nowoczesnej platformie udostępnionej przez Renault sieci dealerskiej.
Wprowadzenie przez Renault możliwości skorzystania z czatu wideo na żywo pozwoli wszystkim osobom korzystającym z Internetu skontaktować się z wybranym salonem Renault lub Dacii i uzyskać informacje lub ofertę bezpośrednio od doradcy handlowego, bez potrzeby wychodzenia z domu. Usługa została wprowadzona dzięki nowej platformie udostępnionej przez Renault dla całej sieci dealerskiej. Zastosowane rozwiązanie bezpośrednio, w sposób natychmiastowy łączy odwiedzających strony internetowe Renault i Dacii z doradcami handlowymi z sieci dealerskiej Renault i Dacii, bez konieczności instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania.
Użytkownicy wideo czatu mogą uczestniczyć w wirtualnym spacerze po wybranym salonie i obejrzeć interesujący ich model. Każdy zainteresowany po wejściu na strony renault.pl lub dacia.pl i kliknięciu na czat wideo może skontaktować się z wybranym przez niego salonem. Połączy się wtedy z doradcą, który przekaże mu interesujące go informacje. Dostępna jest też możliwość skonfigurowania wybranego samochodu, przygotowania wyceny danego auta czy skorzystania z porady w kwestii doboru odpowiedniego finansowania. Doradca pomoże także z wypełnieniem formalności, a przy decyzji zakupu auta przedstawi możliwość dostarczenia samochodu pod wskazany adres (usługa door-to-door).
Wprowadzone rozwiązanie umożliwia Renault i Dacii utrzymać bliskie relacje z klientami marki w tym trudnym okresie.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze