„Motor” nr 24 (3025) z 13.VI.2011
Stron: 56 (z okładką)
Cena: 1,99 zł
Koszt 1 strony: nieco ponad 3,5 grosza
Warto kupić? Można
O jakich interesujących nas markach piszą lub choćby wzmiankują: Citroën, Peugeot, Renault
Jakim modelom poświęcono choćby odrobinę miejsca: AX, C4, 107, 206, 207, 307, 406, Partner, Ludix, 4, 4CV, 5, Espace, Fluence, Kangoo, Laguna, Megane, Scenic
Na okładce pojawiło się Renault Kangoo, które to auto przetestowano w dziale Używane i właśnie zapowiedź tego materiału znalazła się na obwolucie.
Teraz będzie parę słów o mojej „ulubionej” Škodzie. Na stronie 6. znalazłem bowiem notatkę o tym, że firma ta w dwa lata wyprodukowała 100.000 sztuk Yeti, swojego SUV-a. Ależ osiągnięcie! Dacia w ciągu roku wyprodukowała i sprzedała ponad 100.000 Dusterów i co z tego? A teraz wprowadza go – pod marką Renault – na rynki południowoamerykańskie.
Kilka zdjęć, na których widać Peugeoty Partnery wykorzystywane przez straże miejskie, możecie obejrzeć na stronach 30-31. Ilustrują one tekst punktujący łamanie przepisów przez strażników miejskich, formację, która jest także naszą „ulubioną”…
W tekście o skuterach (strony 32-33) znajdziecie wzmiankę o Peugeocie Ludix.
Na stronach 34-35 wspomniano o różnych forach internetowych, nie tylko polskich, poświęconych różnym markom i modelom samochodów. Przy Citroënie napisano nawet o nas ;-) Wspomniano Peugeoty 107, 206, 307 i 406, Citroëny AX i Renault 5, Espace, Fluence, Laguna, Megane i Scenic.
Wśród przykładów różnych dopłat do określonych opcji wyposażeniowych, w tym o Citroënie C4 i Renault Megane, możecie poczytać troszkę na stronie 37.
Renault Kangoo zaprezentowano w dziale Używane na stronach 46-49. Jak to dość często się zdarza, artykuł w tej sekcji jest całkiem sensownie napisany, nie szukają tam dziur w całym. Ogólnie oceniono francuskiego kombivana naprawdę nieźle – na cztery gwiazdki, przyznając tyle za nadwozie i wnętrze, silniki oraz zawieszenie, a maksymalne pięć gwiazdek za koszty serwisu i części.
Wśród samochodów typu coupe-cabrio wymienionych na stronach 52-53 znalazły się trzy propozycje francuskie: Peugeoty 206 CC (wspomniano też 207 CC), 307 CC, oraz Renault Megane CC oznaczone przez „Motor” wyróżnikiem „nasz typ”.
O 50-leciu Renault 4 możecie poczytać na stronie 54. Wspomniano tam również o jego poprzedniku, Renault 4CV.
I to już wszystko, co o samochodach francuskich napisano w aktualnym „Motorze”.
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze