Citroen kontynuuje ofensywę i kolejny raz notuje świetne wyniki na polskim rynku. Według najnowszego raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego francuska marka zanotowała w lipcu wzrost sprzedaży nowych samochodów w porównaniu z lipcem 2018 roku. To kolejny, szósty z rzędu wzrost sprzedaży w tym roku.
Od stycznia do lipca 2019 roku sprzedano w Polsce o 3 proc. więcej samochodów (osobowych i dostawczych) niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku*. Citroen również może pochwalić się wzrostem sprzedaży. W lipcu 2019 roku zarejestrowano 1531 nowych samochodów marki spod znaku szewronów, czyli o 10,8 proc. więcej w porównaniu do lipca roku 2018. To także wzrost o 20,8 proc. w stosunku do czerwca 2019 roku.
Marka osiągnęła w lipcu 2,79 proc. udziału w rynku. Citroen osiąga sukcesy od początku roku, notując sprzedaż na poziomie 9329 sztuk i 6,1 proc. wzrostu za okres od stycznia do lipca w porównaniu do analogicznego okresu w 2018 roku.
Do sukcesów przyczyniła się odnowiona w ciągu ostatnich kilku lat gama, z popularnymi SUV-ami – C3 Aircrossem i nowym C5 Aircrossem. Nowy Citroen C5 Aircross, wielokrotnie nagradzany przez polskich i zagranicznych dziennikarzy, został również bardzo pozytywnie odebrany przez klientów. Nowy SUV ma duży udział w dynamice sprzedaży Citroena: zajmuje obecnie trzecie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się samochodów osobowych marki w Polsce, po C3 i Nowym Berlingo**. To ten model będzie w najbliższym czasie motorem napędowym sprzedaży.
* Dane wg PZPM o rejestracji nowych samochodów, na podstawie Centralnej Ewidencji Pojazdów
**Dane dotyczące liczby zamówień.
informacja prasowa: Citroen Polska
Najnowsze komentarze