Dacia wprowadziła do sprzedaży model Duster w wersji SL Extreme. Cena bazowa trzech z czterech odmian przekracza już 100 tysięcy złotych.
Dacia Duster SL Extreme to topowa odmiana modelu. Wyposażenie bazowe jest tu tak bogate, że dopłaty wymagają wyłącznie trzy elementy: lakier, podgrzewane fotele oraz koło zapasowe. W standardzie otrzymujemy między innymi:
- felgi ze stopu metali lekkich 17″ – Czarne Tergan
- szyby tylne przyciemniane
- 2 gniazda USB do ładowania z tyłu
- Nawigację i mapę Europy Wschodniej – wersja rozszerzona z3 letnią subskrypcją map
- system Multiview Camera
- funkcja replikacji telefonu komórkowego Android Auto i Apple Car Play
- centralny zamek oraz bezkluczykowy dostęp
- szyby przednie i tylne regulowane elektrycznie
- oparcie tylnej kanapy składane w układzie 1/3-2/3
- kierownica pokryta skórą ekologiczną
- kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
- nawiew powietrza na tył
- tapicerka materiałowa łączona ze skórą ekologiczną i pomarańczowymi przeszyciami i napisem DC
- konsola centralna ze schowkiem i regulowanym podłokietnikiem
- fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
- światła automatyczne, wycieraczki automatyczne
- lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane elektrycznie
- światła do jazdy dziennej LED
- światła przeciwmgłowe
- komputer pokładowy
- wskaźnik zmiany biegów
- system wspomagania parkowania tyłem
- opony letnie o niskim oporze toczenia „Green Tires”
- klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
- ABS
- układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
- poduszki przednie boczne i kurtynowe
- system monitorowania martwego pola (BSW)
- ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA
- system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
- zestaw do naprawy uszkodzenia opony
- tempomat i ogranicznik prędkości
- system kontroli ciśnienia w oponach
Dacia SL Extreme dostępna jest z czterema rodzajami napędu. Tylko najtańszy z nim, 100-konny silnik benzynowy z fabryczną instalacją LPG nie przekracza magicznej bariery stu tysięcy i kosztuje 86.150 zł.
Pozostałe są już znacznie droższe:
- TCe 150 KM 4×2 EDC (z automatyczną skrzynią biegów) – 100.900 zł
- TCe 150 KM 4×4 (napęd na cztery koła, z manualną skrzynią) – 101.400 zł
- Blue dCi 4×4 – (napęd na cztery koła, z manualną skrzynią) 102.400 zł
Dustera można skonfigurować na stronie producenta.
Najnowsze komentarze