Dacia Bigster
Wiadomości

Dacia Bigster zapakowana po dach bez stresu. Kilka wskazówek i aplikacja Boot Organiser

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-20
citroen c3 cargo jednak trafia takze na polski rynek 2 Testy
Testy

Citroën e-C3 – opinie po jeździe: „Jego styl, komfort czynią z niego ciekawego gracza w miejskim segmencie”

autor Grzegorz Traczewski
2025-05-17
tesla y Testy
Wiadomości

Dramat właściciela. Tesla się zaktualizowała i przestała działać

autor Tomasz Nowicki
2025-05-14
A390 β show car 22 Testy
Wiadomości

Nowy supersamochód Alpine A390 na Wielkim Zlocie w Dieppe z okazji 70-lecia marki

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
gse Testy
Wiadomości

Nowy Opel z oznaczeniem GSE. Sport i emocje!

autor Tomasz Nowicki
2025-05-14
dacia spring Testy
Wiadomości

Ile kosztuje nowa Dacia Spring? Sprawdzamy ceny taniego, miejskiego elektryka – maj 2025

autor Gabi Rusek
2025-05-19
dacia sandero 2025 ego g lpg 4 Testy
Wiadomości

Dacia liderem rynku LPG. Polska nadal europejską stolicą autogazu

autor Tomasz Nowicki
2025-05-15

Najnowsze komentarze

  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - Peugeot 408 – francuska odpowiedź na pytanie: „SUV czy coupe?” – „Tak!”
  • Inny Anonimowy - Renault 5 E-Tech electric już od 555 zł brutto miesięcznie. Promocja 2025, dopłaty do kupna samochodu
  • Inny Anonimowy - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Inny Anonimowy - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Tylko u nas: z wizytą w Nissan Gallery w Jokohamie – Japonia 2023

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2023-10-30
w Wiadomości, Nissan
Czas czytania 11 minut
158
A A
1
Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 49 Testy

Jak wiecie, niedawno odwiedziłem Japonię. Głównym celem był udział w największym na świecie zlocie Renault Kangoo. Ale wybierać się tak daleko i ograniczyć się jedynie do tego – niewątpliwie spektakularnego – eventu? Nie, to nie w naszym stylu. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć nasz pobyt i zobaczyć coś jeszcze.

Jun-ichiro Ueda, nasz zaprzyjaźniony japoński dziennikarz motoryzacyjny, który w marcu odwiedził nas w Polsce podczas 30. urodzin Citroëna Xantii, ugościł mnie w Japonii w pierwszym pełnym dniu pobytu. Już wcześniej uzgodniliśmy, że tak, zdecydowanie chcę zobaczyć Nissan Gallery, czyli ekspozycję japońskiej marki w siedzibie centrali Nissana. Mieści się ona w Jokohamie, a więc tuż obok Tokio. I zgodnie z zapowiedzią dzielę się z Wami zdjęciami z tej wizyty.

Już przed wejściem wita odwiedzających nie tylko kilka stojących aut Nissana, ale przede wszystkim ładowarka dla aut elektrycznych. Po wejściu do Nissan Gallery w oczy rzucają się trzy zabytkowe Nissany z czasów, gdy firma współpracowała z marką Prince. To przepiękne coupe Prince 1900 Sprint (na ekspozycji znajduje się replika), trącący już designerską myszką sedan Prince Skyline 1500 Deluxe oraz ciekawie wystylizowany Prince Skyline Sport Coupe.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 79 Testy

Warto przeczytać!

Nissan Juke 1.6 Hybrid 143

Test: Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 N-Sport, czyli crossover z pomysłem i na sportowo. 1000 km za nami

2025-05-19
ds automobiles 3 Testy

Tokyo E-Prix 2025: DS Automobiles, mistrzowie elektrycznych emocji i walka do końca

2025-05-18

DS Automobiles walczyło o punkty w deszczu. Pierwszy wyścig Tokyo E-Prix pełen emocji

2025-05-18

Citroën rozkleja ulotki z tajemniczym ufoludkiem. O co chodzi?

2025-05-17

Parę danych technicznych dla tych aut? Proszę bardzo!

Prince 1900 Sprint
Prince Skyline 1500 Deluxe
Prince Skyline Sport Coupe
długość
4.015 mm
4.100 mm
4.650 mm
szerokość
1.605 mm
1.495 mm
1.695 mm
wysokość
1.220 mm
1.425 mm
1.385 mm
rozstaw osi
2.260 mm
2.390 mm
2.535 mm
masa własna
850 kg
960 kg
1.350 kg
pojemność skokowa
1.862 cm³
1.484 cm³
1.862 cm³
moc maksymalna
–
70 KM przy 4.800 obr..min.
94 KM przy 4.800 obr..min.
maksymalny moment obrotowy
–
113 Nm przy 3.600 obr./min.
153 Nm przy 3.600 obr./min.

Po tych zabytkach przychodzi jednak czas na aktualną ofertę marki. W Nissan Gallery w Jokohamie można zobaczyć aktualne portfolio marki na rodzimy rynek. Znajdziemy tam modele nieoferowane w Europie. Dla przykładu – w Polsce aktualnie dostępnych jest realnie sześć modeli japońskiej marki zrzeszonej w Aliansie z Renault, w tym dwa, to kombivan Townstar w wersji osobowej i dostawczej (bliźniak Renault Kangoo). Pozostałe, to osobowe auta Juke, Leaf, Qashqai, X-Trail i Ariya. W Japonii gama jest nieporównywalnie większa.

W Nissan Gallery w Jokohamie mogłem obejrzeć wiele ciekawych aut Nissana i aż szkoda, że Europa tak mocno podążyła w kierunku SUV-ów. Dziś na Starym Kontynencie bardzo wiele osób chce jeździć SUV-ami, a popatrzcie, jakie wspaniałe vany oferuje Nissan w Japonii!

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 18 Testy

Gama marki zaprezentowana w Nissan Gallery w Jokohamie jest bardzo szeroka. Począwszy od małych autek miejskich, w tym w pełni elektrycznych, poprzez nieco samochody większe, poprzez kompakty i większe limuzyny, owszem, także poprzez SUV-y, skończywszy na sporych minivanach z trzema rzędami siedzeń i bogatym wyposażeniem. A wszystko to za całkiem rozsądne pieniądze!

Ciekawie prezentowany jest Nissan Ariya. Na wielkim przezroczystym ekranie można wybierać różnego rodzaju opcje stylistyczne i kolorystyczne. Za ekranem stoi prawdziwy samochód, więc obraz z ekranu nakłada się na SUV-a Nissana. Świetna zabawa dla każdego, nawet dla małych dzieci – zresztą na zdjęciu poniżej uwieczniłem małego pasjonata motoryzacji, który w Nissan Gallery konfigurował w ten sposób wymarzoną Ariyę ;-)

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 13 Testy

Nieco dalej stoi Ariya przepołowiona. Z jednej strony wygląda jak normalny samochód, z drugiej zaś prezentuje swoje rozwiązania techniczne. To z kolei uwieczniłem na krótkim filmie:

Przestronna hala mieści wiele aut, w tym minivany Serena przystosowane do przewozu osób z dysfunkcjami ruchu. I chodzi tu nie tylko o platformy i systemy kotwiczenia dla wózków inwalidzkich, ale nawet obrotowe i wysuwane poza obręb samochodu fotele drugiego rzędu. Znakomite rozwiązanie, jakże azjatyckie, gdzie poszanowanie dla osób starszych i chorych, to nie tylko deklaracje, ale codzienność.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 17 Testy

Serena w podstawowe wersji kosztuje w Japonii 3.132.800 jenów, co po przeliczeniu na złotówki oznacza kwotę ok. 88.000 zł! Tyle kasy za takiego minivana! To samochód o długości 4.765 mm, a więc o 43 mm dłuższy od aktualnej wersji Renault Espace! Serena ma 1.715 mm szerokości i 1.870 mm wysokości, rozstaw osi sięga 2.870 mm, a auto może zmieścić do 8 osób! Jest napędzane 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 150 KM generującym 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Za – przypominam – równowartość 88.000 zł!

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 19 Testy

Nie mogło zabraknąć modeli wzbudzających szybsze bicie serca u fanów prędkości. Nissan GT-R, Fairlady Z (na europejskich rynkach są to modele oznaczane liczbowo i literką Z, np. 350 Z), ale też mniej sportowy w stylistyce, ale też zwykle dość mocny Nissan Skyline.

Oczywiście nie zabrakło Qashqaia ani X-Traila.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 57 Testy

Z mniejszych autek na pewno uwagę przykuwały egzemplarze Nissanów Sakura – kanciastych, wysokich, stosunkowo wąskich, za to jakże japońskich stylistycznie autek miejskich. Zasilane prądem idealnie nadają się do wielkich aglomeracji – nie potrzebują dużo przestrzeni, by zaparkować, a obsługa jest maksymalnie zautomatyzowana tak, by kierowca mógł się skupić na poruszaniu się w gęstym ruchu. Elektryczny napęd nie emituje szkodliwych substancji podczas jazdy.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 77 Testy

Nieco większy jest Nissan Roox, z przesuwanymi tylnymi drzwiami bocznymi, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie w ciasnych miejscach. Autko zalicza się do tzw. keijidōsha, w Polsce częściej nazywanych kei carami – pojazdów lekkich, o niewielkich gabarytach, które na przestrzeni dziesięcioleci wyraźnie przyczyniły się do rozwoju japońskiej gospodarki. Były po prostu wyraźnie tańsze od klasycznych modeli, co powodowało, że wielu Japończyków kupowało je i rozwijało swoje biznesy. Na „pełnowymiarowe” samochody wówczas nie było ich stać.

Keijidōsha z czasem wrosły w japońską kulturę motoryzacyjną i dziś ulice tamtejszych metropolii są pełne takich autek. Wiele z nich jest bardzo wdzięcznych stylistycznie, wiele jest świetnie wykończonych i wyposażonych, a z prawdziwymi keijidōsha sprzed lat łaczą je już w zasadzie tylko wymiary.

Roox kosztuje w Japonii co najmniej 2.011.900 jenów, co przy średnim kursie wynoszącym aktualnie 2,8097 zł za 100 jenów oznacza równowartość nieco ponad 56.500 zł.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 51 Testy

Większymi modelami oferowanymi przez Nissana na rodzimym rynku są Kicks oraz Aura. Ten pierwszy był eksponowany w Nissan Gallery z napędem na cztery koła (w sumie ciekawe, bo to raczej nieduży samochód). To crossover odrobinę większy od Juke’a i oferowany nie tylko w Japonii, ale też na wielu innych rynkach. W Europie, o ile wiem, póki co do oferty nie trafił nigdzie.

Kicks ma 4.330 mm długości, 1.760 mm szerokości i 1.605 mm wysokości. Rozstaw osi sięga 2.620 mm. Auto waży 1.480 kg i posadowione jest na 17-calowych kołach. Pod maską pracuje silnik o pojemności skokowej 1.198 cm³ generujący 82 KM przy 6.000 obr./min. i 103 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4.800 obr./min.). Tak – to wszystko z napędem na cztery koła! Ale w danych technicznych widzę jeszcze dwa silniki elektryczne – przedni generuje 136 KM mocy, a tylny 68 KM. I do tego odpowiednio 280 NM i 100 Nm maksymalnego momentu obrotowego. A to znaczy, że Kicks może się całkiem dobrze napędzać.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 56 Testy

Kicks kosztuje w Japonii co najmniej 3.407.800 jenów, co przy średnim kursie wynoszącym aktualnie 2,8097 zł za 100 jenów oznacza równowartość nieco poniżej 96.000 zł. Kupilibyście takie auto za takie pieniądze?

Mniej więcej w połowie między Rooxem a Kicksem plasuje się z cenami Nissan Note. Jego cena w Kraju Kwitnącej Wiśni startuje z poziomu 2.592.700 jenów, czyli ok. 73.000 zł.

Za Nissana X-Traila, których także nie brakowało w Nissan Gallery w Jokohamie, trzeba w Japonii zapłacić minimum 4.488.000 jenów, a to równowartość ok. 126.100 zł. W Polsce bazowa wersja wyceniana jest aktualnie na co najmniej 188.200 zł. OK, to nie są idealnie takie same specyfikacje, ale…

Mi w Nissan Gallery w Jokohamie chyba najbardziej spodobał się model Elgrand. To duży van o długości 4.975 mm, szerokości 1.850 mm i wysokości 1.815 mm oraz rozstawie osi równych trzech metrów! Auto waży 1.950 kg, ma miejsca dla siedmiu osób, a pod maską silnik benzynowy o pojemności 2.488 cm³ generujący 170 KM przy 5.600 obr./min. oraz 245 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3.900 obr./min. Średnie spalanie wynosi 10,0 l//100 km, co przy tak dużym aucie nie powinno dziwić.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 64 Testy

Bazowa cena, to 4.351.600 jenów, czyli nieco ponad 122.000 zł. Dobrze wyposażony model z m.in. regulowanymi podnóżkami w fotelach drugiego rzędu oznacza wydatek ponad 5 milionów jenów, a cennik (bez opcji) kończy się w okolicach 5.934.500 jenów, czyli poniżej 167.000 zł.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 67 Testy

Dodajmy, że w Nissan Gallery w Jokohamie jest też korytarz dokumentujący historię marki i jej kluczowe w minionych latach modele. Są też makiety z miniaturowymi autkami, miejsca zabaw dla dzieci, a także kawiarnia Starbucks, oczywiście płatna, ale temu trudno się dziwić.

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 80 Testy

Nie mogło też zabraknąć markowego butiku, w którym oferowane są zarówno gadżety z logotypem Nissana, jak i jego sportowego ramienia – Nismo. Ceny w butiku są jednak dość wysokie.

Oczywiście za wstęp do Nissan Gallery nie płaci się nic, a przy recepcji można sobie wziąć kartony z wydrukowanymi modelami, które po wycięciu i sklejeniu mogą zdobić biurko młodego fana marki.

 

 

Krzysztof Gregorczyk

Czytaj nas w Google News:
google news Testy

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Z wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 80 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 52 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 53 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 54 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 55 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 56 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 57 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 58 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 59 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 51 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 50 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 42 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 43 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 44 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 45 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 46 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 47 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 48 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 49 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 60 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 61 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 72 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 73 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 74 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 75 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 76 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 77 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 78 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 79 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 71 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 70 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 62 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 63 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 64 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 65 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 66 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 67 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 68 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 69 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 41 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 40 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 12 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 13 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 14 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 15 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 16 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 17 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 18 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 19 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 11 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 10 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 02 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 03 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 04 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 05 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 06 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 07 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 08 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 09 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 20 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 21 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 32 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 33 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 34 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 35 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 36 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 37 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 38 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 39 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 31 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 30 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 22 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 23 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 24 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 25 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 26 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 27 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 28 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 29 TestyZ wizyta w Nissan Gallery w Jokohamie 01 Testy
5 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: SkylineRenault-Nissan-MitsubishiFairlady ZAriyaX-TrailGT-RKicksRooxElgrandSerenaNissanSakuraAzja
Udostepnij56Tweet35Udostepnij10
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    4117 udostępnienia
    Udostepnij 1647 Tweet 1029
  • 7 najtańszych nowych samochodów Dacia i Renault z fabryczną instalacją LPG. Cennik maj 2025

    1154 udostępnienia
    Udostepnij 462 Tweet 289
  • Fiat 600 z fabryki w Tychach sprzedaje się coraz lepiej, ale klienci nie chcą elektryka

    348 udostępnienia
    Udostepnij 139 Tweet 87
  • Renault Austral odniósł ogromny sukces. Ponad 200.000 sprzedanych egzemplarzy

    580 udostępnienia
    Udostepnij 232 Tweet 145

Testy samochodów

01. Renault Trafic Passenger test Testy
Testy

Test: Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Energy 145 KM – jak się jeździ pasażerskim dostawczakiem? Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-11-01
Citroen Berlingo kontra Peugeot Rifter
Citroen - testy i opinie

Test: Porównanie – Citroen Berlingo czy Peugeot Rifter – który model wybrać? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-03-20
IMG 1300 Testy
Testy

Test: Dacia Sandero 1.0 SCe 75 KM – tani i pojemny samochód z oszczędnym silnikiem

autor Małgorzata Kozikowska
2021-07-18
big Testy
Testy

Test: Renault Twingo 1.2 75 KM 2012 – do miasta. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-03-26
0890 13 Testy
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi 207 KM – najbardziej komfortowy samochód klasy D? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2008-08-31

Najnowsze komentarze

  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - SUV-y podbijają Europę. Dlaczego kierowcy tak chętnie wybierają te auta?
  • Inny Anonimowy - Peugeot 408 – francuska odpowiedź na pytanie: „SUV czy coupe?” – „Tak!”
  • Inny Anonimowy - Renault 5 E-Tech electric już od 555 zł brutto miesięcznie. Promocja 2025, dopłaty do kupna samochodu
  • Inny Anonimowy - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Inny Anonimowy - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”

Zobacz też

F1: jeden maleńki punkcik

Nowy Opel Corsa w podstawie. Cena i wyposażenie najtańszej wersji z rocznika 2024

Renault na Auto Zürich Car Show

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz