Używany Renault Scenic III, produkowany w latach 2009 do 2016 to popularny w naszym kraju wybór dla rodzin. Jest nowoczesny, komfortowy, przestronny, praktyczny. Pod maską można mieć silnik benzynowy lub diesla. Łatwo go kupić ze znaną historią od pierwszego właściciela. Sprawdźmy ile kosztuje.
Używany Renault Scenic od pierwszego właściciela to pomysł na to, aby w przyszłości uniknąć większych wydatków. Samochód znakomicie nadaje się dla rodzin z dziećmi i może znakomicie służyć zarówno w mieście jak i na długie wakacyjne wyprawy, nawet daleko poza Polskę.
Ile kosztuje używany Renault Scenic III z małym przebiegiem?
Przeglądając ogłoszenia szukaliśmy samochodów od pierwszego właściciela z jak najmniejszym przebiegiem. Za 37.900 zł można kupić tego oto Renault Scenic ze 108.000 km na liczniku za 37.900 zł. Kolor biały, bezwypadkowy, kupiony w polskim salonie. Minusem może być jednak silnik 1.2 TCE, który nie cieszy się najlepszą opinią użytkowników i był przedmiotem pozwu zbiorowego we Francji. Inny oferowany egzemplarz Scenica z tym silnikiem ma na liczniku 111 tysięcy kilometrów i wyceniono go bardzo podobnie.
Również biały jest importowany od pierwszego właściciela z Francji Renault Scenic 1.5 dCi z roku 2014. Wyceniony na 29.600 zł ma na liczniku 112 tysięcy kilometrów. To ciekawa propozycja dla osób, które lubią oszczędnie jeździć, bo z uwagi na pojemność jednostki napędowej nie spodziewajmy się rewelacyjnych osiągów. Z kolei benzynowy Renault Scenic 1.6 16V z roku 2012 ma przebieg 120 tysięcy kilometrów i trzeba dać za niego 27.800 zł.
Przeznaczając 30-37 tysięcy złotych możemy znaleźć ciekawy egzemplarz Scenica III z pewnych rąk i ze znaną historią, od pierwszego właściciela. Szukając zadbanego auta można też sprawdzić ofertę Renault Selection, czasem trafiają tam bardzo ciekawe modele Scenica także III generacji oddawane przez klientów wymieniających ten model na nowszy, chociaż znikają, z uwagi na atrakcyjną cenę, bardzo szybko.
Jakich silników unikać?
W przypadku Renault Scenic III zakupem podwyższonego ryzyka mogą być benzynowe silniki turbo 1.2 TCE oraz 1.4 TCE. Oba mają swoje problemy, które mogą, ale nie muszą, dać się we znakim właścicielom, wiele zależy od tego jak były eksploatowane i serwisowane.
Plusy i minusy Renault Scenic III
Plusy
+ łatwo kupić egzemplarz od pierwszego właściciela,
+ duża przestrzeń w środku, wygoda,
+ komfort jazdy,
+ niskie koszty utrzymania i niezawodność,
Minusy
– nie wszystkie silniki cieszą się dobrą opinią,
– egzemplarze kupowane w Polsce mogą mieć gorsze wyposażenie od tych sprowadzanych,
– nie każdemu przypadnie do gustu wygląd auta, zarówno na zewnątrz jak w środku (cyfrowe zegary),
Zdaniem redakcji
Rodzinny, przestronny i bardzo komfortowy Scenic świetnie się prowadzi, nie męczy na długich trasach, można do niego mnóstwo rzeczy zapakować. Trzeba tylko rozsądnie wybrać silnik. Tanie, byle jak naprawione egzemplarze mogą sprawiać problemy, dlatego warto wybrać auto ze znaną historią i bez przygód. Polecamy!
Najnowsze komentarze