Renault Polska i wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska rozpoczęły konkurs pod nazwą SEX WAR. Kobiety i mężczyźni zostali wezwani do niezwykłej rywalizacji o Nowe Renault Clio.
Konkurs jest skierowany do internautów pasjonujących się motoryzacją i potrafiących ciekawie o tym pisać. Spośród wszystkich zgłoszeń, które wpłyną na stronę topgear.com.pl/wygrajclio, wyłoniona zostanie finałowa para graczy – kobieta i mężczyzna, pomiędzy, którymi rozegra się ostateczna rywalizacja.
Nowe Clio jest samochodem, który całkowicie wpisuje się w życie młodych ludzi i pozwala im realizować ich pasje i marzenia. Finaliści będą otrzymywali zadania, w których sami sprawdzą, jak funkcjonalne w codziennym życiu jest Nowe Clio.
Finałowa dwójka otrzyma na czas konkursu do dyspozycji samochody, które mogą stać się ich własnością. Ale zwycięzca – będzie tylko jeden!.
Kobieta testuje:
Renault Clio Dynamique Energy TCe 90
Kolor: Czerwony Flamme
Wyposażenie dodatkowe: m.in. Pakiet Look Passion (zewnętrzne elementy ozdobne w kolorze lśniącej czerni z chromowanymi wstawkami), klimatyzacja automatyczna i wspomaganie parkowania tyłem.
Mężczyzna testuje:
Renault Clio Dynamique Energy TCe 90
Kolor: Żółty Eclair
Wyposażenie dodatkowe: m.in. Pakiet Look Sport (naklejka dachowa Sport, wewnętrzne elementy ozdobne z motywem Sport, zewnętrzne elementy ozdobne w kolorze lśniącej czerni z chromowanymi wstawkami), klimatyzacja automatyczna i wspomaganie parkowania tyłem.
Zwycięzca zatrzyma testowany samochód jako nagrodę w konkursie.
Wyniki poznamy 17. maja br.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze