Powyższe zdjęcie wnętrza tajemniczego prototypu Renault 25 wzbudziło sporo emocji wśród naszych Czytelników, w szczególności jeśli chodzi o system audio. Co tak naprawdę przedstawia?
Renault 25 był limuzyną Renault, która pojawiła się na rynku w 1982 roku. Producent aktualizował i wnętrze i systemy, które dostarczał kierowcy a jedno z prototypowych rozwiązań zostało zaprezentowane w 1989 roku. Samochód wyposażono między innymi w zaawansowany system audio, opisany jako OMER Carminat. W rzeczywistości był to bardzo rozbudowany system Philipsa.
Zobacz: aktualności motoryzacyjne ze świata Renault. Codziennie nowe, ciekawe
Składał się – patrząc od dołu – z radiomagnetofonu Philips DC 682.00R (cyfrowe strojenie kwarcowe PLL, FM stereo, fale średnie i długie. 18 programowalnych stacji – 6 FM, 6 zakresu średniego, 6 zakresu fal długich, system danych radiowych RDS. automatyczne zapamiętywanie stacji FM – maksymalnie 6, dekoder stereo SDS/SDR, dekoder informacji o ruchu drogowym. wysoka moc: 2 x 20 W lub 4 x 7, audio super control, autoreverse, dolby B i selektor pasma, 4-kanałowe wyjście liniowe, kod bezpieczeństwa). Radio posiadało szynę ze złączami oraz rączkę, która umożliwiała zabranie go ze sobą z samochodu aby uniknąć kradzieży.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów Renault. Opinie, spalanie, wady i zalety
Pośrodku mamy dodatkowy dekoder RDS, również marki Philips, natomiast na górze znajdował się zaawansowany dekoder komunikatów drogowych. Całość zamontowano w prototypowej obudowie, która później nie była już stosowana.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje i wyprzedaże
Najnowsze komentarze