Citroën C15 jeszcze był w ofercie, Citroën C5 II sprzedawał się jak świeże bułeczki i był drugim najpopularniejszym modelem marki w Polsce wśród aut osobowych. Jakie samochody Citroëna były najchętniej kupowane w Polsce w sierpniu 2005 r.?
Może to Was zaskoczy, ale w 2005 roku w ofercie Citroëna wciąż był model C15. I zdecydowało się na niego aż 24 klientów, co oznacza, że praktycznie codziennie kupowano jednego. Ale największą popularnością cieszyło się osobowe Berlingo. Tego auta sprzedano blisko 400 sztuk, co stanowiło 31,97% sprzedaży w ogóle. Świetnie schodził Citroën C5 II – 190 sprzedanych! Komfort hydropneumatyki i cena robiła swoje.
Na trzecim miejscu pod względem popularności uplasował się Citroën C3 a na czwartym Citroën C4. Citroën Xsara Picasso był piąty. Mało było za to chętnych na C8, zapewne z uwagi na bardzo wysoką cenę tego samochodu.
Wyniki sprzedaży Citroën sierpień 2005 r.
Model – Ilość – Udział procentowy
- Citroën C1 – 67 szt. – 5,38%
- Citroën C2 – 44 szt. – 3,53%
- Citroën C3 – 166 szt. – 13,33%
- Citroën C4 – 135 szt. – 10,84%
- Citroën Xsara Picasso szt. – 134 – 10,76%
- Citroën C5 II szt. – 190 15,26%
- Citroën Berlingo osobowe – 398 szt. 31,97%
- Citroën C8 – 12 szt. 0,96%
- Citroën Berlingo dost. – 41 szt. – 3,29%
- Citroën C15 – 24 szt. – 1,93%
- Citroën Jumper – 34 szt. – 2,73%
Citroën – samochody osobowe kontra dostawcze:
- osobowe 1 146 92,05%
- dostawcze 99 7,95%
Wielkość rynku w Polsce
Wielkość rynku (samochody osobowe i dostawcze): 20.379 szt.
Udział w rynku (samochody osobowe i dostawcze): 6,11%
Najnowsze komentarze