Thomas Goldboom, który wcześniej kierował działem samochodów używanych Stellantis w Niemczech, od 1. listopada 2023 roku obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Citroën Deutschland GmbH. 42-latek zastępuje Patricka Dingera, który 1. listopada przejmie zarządzanie marką Opel w Niemczech. Goldboom powraca do marki sygnowanej szewronami, dla której w 2022 roku pracował już na stanowisku Dyrektora Sprzedaży.
Marka Citroën odgrywa ważną rolę w ogólnej strategii Stellantis, między innymi dzięki nowej strategii cenowej w Niemczech i zbliżającej się premierze nowego ë-C3, dzięki któremu marka spod znaku szewronów jeszcze mocniej wprowadzi elektromobilność w centrum społeczeństwa. „Dzięki Thomasowi Goldboomowi chcemy kontynuować transformację w markę ë i stopniowo wzmacniać pozycję rynkową Citroëna w Niemczech” – mówi Lars Bialkowski, szef Stellantis Germany.
Thomas Goldboom studiował administrację biznesową na Uniwersytecie w Rostocku i rozpoczął karierę motoryzacyjną w 2007 roku w obszarach remarketingu i rozwoju sieci dealerskiej w Škoda Auto Deutschland, a następnie w 2010 roku przeniósł się do Hyundai Motor Deutschland GmbH, gdzie pracował jako remarketing i menadżer floty. Zanim Goldboom dołączył do niemieckiej organizacji Stellantis jako dyrektor sprzedaży Citroën w maju 2022 roku, towarzyszył marce LEVC (London EVCompany) jako dyrektor operacyjny na Europę Zachodnią.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze