Konkurs Laur Klienta, to program konsumencki, który pozwala wyłonić marki najwyżej cenione przez Polaków. Respondenci w wypełnianych ankietach oceniają przede wszystkim jakość i gwarancję usług, innowacyjność oraz chęć rekomendacji. Przeprowadzone badania wykazały, że marka MICHELIN jest dobrze rozpoznawana, budzi pozytywne skojarzenia i jest godna polecenia.
Organizatorem cyklicznego projektu jest „Rzecz o Biznesie”, dodatek do dziennika „Rzeczpospolita”. „Laur Konsumenta i Klienta”, to program, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Wyniki czwartej już edycji konkursu opracowano na podstawie badań w formie ankiet telefonicznych, elektronicznych oraz bezpośrednich, przeprowadzonych od stycznia do sierpnia 2008 roku. Odpowiadając na pytania otwarte, około 5.000 respondentów miało za zadanie wskazać markę, która ich zdaniem jest godnym polecenia liderem w danej kategorii. Ocenie podlegała przede wszystkim znajomość marki, przywiązanie do niej, chęć rekomendacji znajomym, a także opinie na temat jakości produktu, jego stylistyki oraz innowacyjności.
Źródło: Michelin Polska
Najnowsze komentarze