Niewątpliwie wpływ na taki wynik ma bardzo bogata oferta w segmencie małych aut. Peugeot oferuje bowiem aż cztery modele w tej klasie. Najmniejszy 107 jest jednym z „trojaczków z Kolina” – sprzedaż wszystkich trzech modeli idzie znakomicie na wszystkich rynkach, gdzie te autka są oferowane. Przebój firmy – model 206 – ciągle znajduje sporo nabywców, którzy chyba jeszcze boją się „chorób wieku dziecięcego”, jakie mogą cechować najnowsze dziecko Peugeota – model 207. No i czwarte auto spod znaku Lwa w tym segmencie – oryginalny model 1007 z przesuwanymi drzwiami – wyjątkowy samochód na rynku.
W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy bieżącego roku na rynku niemieckim sprzedano i zarejestrowano przeszło 7,5 tysiąca Peugeocików 107. My jesteśmy w trakcie testowania takiego autka i generalnie bardzo się nam ono podoba. Pełny test opublikujemy zapewne na początku drugiej połowy września – może dzięki temu wzrośnie sprzedaż 107-ki także na polskim rynku? ;-) Wszak nasze testy cechuje brak szukania dziury w całym – doceniamy zalety, ale dostrzegamy też wady (nieliczne ;-))) ) testowanych aut.
Łącznie w segmencie samochodów małych zarejestrowano w Niemczech przez osiem miesięcy 2006 roku aż 41 tysięcy aut z lwem na masce.
Peugeot w Niemczech może być zadowolony jednak nie tylko ze sprzedaży samochodów typowo miejskich. Doskonale prezentuje się zbyt znakomitego modelu 407. Ten przedstawiciel klasy średniej wyższej znalazł od stycznia do sierpnia włącznie aż 9 tysięcy nabywców! Co ciekawe – sprzedawany w Niemczech od lutego model 407 coupe zakupiło już 2 tysiące klientów.
Warto dodać, że Peugeot jest na rynku niemieckim także wiodącym importerem aut typu coupe-cabrio.
KG
Najnowsze komentarze