Gilette, wiodący producent golarek i kosmetyków do pielęgnacji, podpisał w dniu wczorajszym partnerską umowę z teamem Lotus Renault GP, która obowiązuje do końca sezonu Formuły 1 w 2011 roku. Już podczas Grand Prix Włoch rozgrywanym na torze Autodromo Nazionale Monza, na bokach przedniego skrzydła obu samochodów R31 pojawi się charakterystyczne logo Gillette. Logotyp słynnej marki zostanie także umieszczony na bocznej ściance kasków obu kierowców i na przedzie ich kombinezonów.
„Postanowiliśmy podpisać umowę z Lotus Renault GP, bo tak jak Gilette jest to tradycyjny, cieszący się szacunkiem i skuteczny zespół. Naszym celem jest oferowanie mężczyznom najlepszych na rynku produktów, które pozwalają na najwyższy poziom precyzji podczas golenia. Reputacja Gilette została zbudowana także dzięki skojarzeniu marki z popularnymi dyscyplinami sportu oraz osiągającymi wysokie wyniki zespołami, do których należy Lotus Renault GP” – powiedział José Cirilo, Dyrektor Generalny Gillette:
O Procter & Gamble
Użytkownikami produktów koncernu P&G jest około 4,4 miliarda ludzi na całym świecie. W jego portfelu znajduje się szereg marek premiowych, które cieszą się zaufaniem konsumentów. Do wiodących marek Procter & Gamble należą: Pampers®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Pringles®, Downy®, Iams®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head&Shoulders®, Wella®, Gillette®, Ace® i Febreze®. Koncern ma swoje oddziały w 80 krajach świata, a jego marki są dostępne na terenie ponad 180 państw.
W dniu wczorajszym, zespół Lotus Renault GP ogłosił też nawiązanie współpracy z brazylijskim gigantem telekomunikacyjnym. Podpisana umowa z koncernem Embratel obowiązuje do końca tegorocznego sezonu Formuły 1. Już podczas Grand Prix Włoch na torze Monza logo Embratela pojawi się na bokach karoserii obu R31, bocznej ściance charakterystycznego zielono-żółto-niebieskiego kasku Bruna, jego kombinezonie i czapce.
„Koncern Embratel jest dumny z osiągnięć teamu Lotus Renault GP i Bruna Senny w Formule 1. Nasza marka wraca do świata F1, bo w wyścigach znów startuje zawodnik o słynnym nazwisku Senna, co wzbudza w brazylijskich kibicach F1 wyjątkowe uczucia” – powiedział prezes Embratela, José Formoso.
O koncernie Embratel
Embratel jest największym i najbardziej wszechstronnym brazylijskim operatorem telekomunikacyjnym. W jego ofercie znajduje się pełna gama usług dostępnych na krajowym rynku, w tym połączenia lokalne, krajowe i międzynarodowe, transfer danych, transmisja obrazu, Internet i płatna telewizja. Embratel udostępnia je klientom na terenie całej Brazylii za pomocą transmisji satelitarnej. Od 46 lat koncern współtworzy historię Brazylii i odgrywa kluczową rolę w modernizacji kraju.
Grupa farmaceutyczna Auden McKenzie, która jest właścicielem trzech różnych spółek, podpisała z teamem Lotus Renault GP umowę sponsorską do końca bieżącego sezonu Formuły 1. Już w najbliższy weekend podczas Grand Prix Włoch logo Auden McKenzie pojawi się na obu samochodach R31 oraz koszulkach dwóch fizjoterapeutów ekipy Lotus Renault GP.
„Grupa Auden McKenzie zdaje sobie sprawę z ogromnego potencjału promocji marki, jaką oferuje sport. Po raz pierwszy nawiązujemy współpracę z teamem Formuły 1 i bardzo cieszymy się, że możemy wesprzeć zespół Lotus Renault GP w walce o powrót do czołówki stawki. Bardzo ważne jest dla nas wytworzenie skojarzeń naszej marki z jedną z lepszych ekip Formuły 1 – dyscypliny, która cieszy się zainteresowaniem na całym świecie. Jesteśmy pewni, że nawiązana dzisiaj współpraca będzie korzystna dla obu stron. Bardzo cieszymy się z umowy i życzymy zespołowi w nadchodzących miesiącach wielu sukcesów na torze i poza nim” – powiedział prezes Auden McKenzie CEO, Amit Patel.
O Grupie Auden McKenzie
Grupa Auden McKenzie została założona przez 24-letniego Amita Patela, w odpowiedzi na lukę w ofercie specjalistycznych produktów sprzedawanych w postaci zastrzyków na rynku brytyjskim.
W 2001 roku, dysponując kapitałem początkowym wynoszącym 140 tys. funtów, firma otworzyła swój pierwszy, skromny dział produkcyjny, w którym zatrudnienie znalazło trzech pracowników. Produkcja koncentrowała się wówczas na zaledwie jednym produkcie.
W dniu dzisiejszym w skład Grupy wchodzą trzy spółki, które zatrudniają ponad 70 pracowników w dziale farmaceutycznym, posiadają ponad 60 licencji handlowych na terenie Wielkiej Brytanii, 8 licencji w krajach Europy, a niedawno otrzymały pierwszą rejestrację w Stanach Zjednoczonych. Produkty Auden McKenzie są sprzedawane w ponad 30 krajach świata i są dostępne we wszystkich szpitalach, aptekach i hurtowniach farmaceutycznych na terenie Wielkiej Brytanii.
Źródło: Lotus Renault GP
Najnowsze komentarze