Fiat bardzo dobrze rozpoczął rok w Brazylii. Marka zakończyła pierwszy miesiąc 2023 roku ponownie na pozycji lidera rynku brazylijskiego z 21,8% udziałem w tymże rynku i ponad 28.582 zarejestrowanymi egzemplarzami samochodów, co oznacza wzrost o 1,9 punktu procentowego w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Ponadto trzy modele Fiata znajdują się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się samochodów w tym kraju.
Strada sprzedała się w ponad siedmiu tysiącach egzemplarzy, Argo znalazło 4.281 nabywców, a Mobi sprzedał się w styczniu w 4.208 egzemplarzy. Kolejną dobrą wiadomością jest to, że Fiat pozostał na szczycie w trzech segmentach: hatchbacki (23,4%), pick-upy (45,0%) i samochody dostawcze (37,4%). Warto również wspomnieć, że marka zdobyła pozycję lidera w sprzedaży do klientów indywidualnych.
„Ostatni rok był niesamowity, a początek 2023 roku na szczycie rynku jest zachęcający, ale nie zamierzamy się ustatkować. Nieustannie pracujemy, aby dostarczać naszym klientom coraz więcej innowacji. Dlatego rok rozpoczęliśmy nowościami. W styczniu wprowadziliśmy na rynek Argo z przekładnią CVT, która jest jedną z najbardziej ekonomicznych przekładni automatycznych w kraju. W tym semestrze na rynku pojawi się również Nowe Ducato, nowy wzorzec wśród SUV-ów. To dopiero początek. W 2023 roku nadal będziemy mieli wiele innowacji Fiata, abyśmy mogli podążać ścieżką sukcesu i przywództwa na rynku brazylijskim” – zapowiada Herlander Zola, starszy wiceprezes Fiata i Abartha w Ameryce Południowej.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Fiat / Stellantis
Najnowsze komentarze