W dniu wczorajszym miała miejsce 30. rocznica działalności instytutu Samar. Dzięki Wojciechowi Drzewieckiemu i jego zespołowi wiemy jak wygląda rynek motoryzacyjny w Polsce.
30 lat Samaru to okazja do wspomnień i anegdot. Początki tej firmy wcale nie były łatwe – importerzy nie chcieli udostępniać danych, nie było żadnych standardów dotyczących tego jak traktować poszczególne kategorie samochodów oraz informacje na ich temat. Wojciech Drzewiecki, szef firmy, musiał osobiście przekonywać bardzo wiele osób, często nie rozumiejących polskiego rynku, do współpracy.
„Szanowni Państwo, wczoraj minęło 30-lat naszej obecności na polskim rynku motoryzacyjnym. Bardzo dziękujemy wszystkim za owocną współpracę i zaufanie, którym nas Państwo obdarzacie. Nie zatrzymujemy się, działamy dalej. Przed nami kolejne wyzwania, którym zamierzamy sprostać i umożliwić dalszy rozwój nie tylko naszej firmy, ale również naszych Partnerów z branży motoryzacyjnej.” – napisał Wojciech Drzewiecki.
Dzisiaj trudno wyobrazić sobie rynek bez Samaru i bez osoby jego szefa. Otwartego na pomysły, szybko odpowiadającego na pytania, przekazującego najciekawsze i najbardziej aktualne dane. Samar stworzył nie tylko rynkowy standard, który stał się wzorem dla wielu krajów Europy ale oferuje też zaawansowane narzędzia rynkowej analizy, pozwalająca na szybką analizę trendów i zachowań klientów.
„W imieniu całej redakcji Francuskie.pl chciałbym pogratulować Samarowi tak wspaniałej rocznicy i życzyć dalszych sukcesów na nadchodzące lata. Jednocześnie dziękuje za dotychczasową współpracę, otwarte podejście i zaangażowanie we wspólne projekty. Samar to niezawodny partner” – mówi Krzysztof Gregorczyk, redaktor naczelny portalu Francuskie.pl.
Najnowsze komentarze