Citroën C3 Aircross to najnowszy model francuskiej marki, który ma za zadanie zwiększyć obecność producenta w konkurencyjnym segmencie B-SUV na rynku brazylijskim. Co przekona klientów? Według marki: projekt nadwozia, duży bagażnik i możliwość transportu 7 osób.
Na rynku brazylijskim zadebiutował nowy Citroën C3 Aircross. Vanessa Castanho, wiceprezes marki w Ameryce Południowej przekonuje, że o wszechstronności i solidności modelu. Największymi atutami pojazdu są duży bagażnik o pojemności 489 litrów oraz możliwość transportu do 7 osób. Crossover będzie oferowany z 7-biegową przekładnią z opcją sekwencyjnej zmiany biegów, 7-calowym ekranem dotykowym, tempomatem i ogranicznikiem prędkości, nawiewami w drugim i trzecim rzędzie oraz kołami w rozmiarze do 17 cali.
Citroën C3 Aircross z fabryki w Porto Real
Nowy Citroën C3 Aircross to drugi po C3 model będący częścią projektu C-Cubed obejmujący lokalną produkcje w fabryce Stellantis w Porto Real w Brazylii.
„Jest to projekt oparty na badaniach, w ramach których wsłuchiwaliśmy się w potrzeby naszych konsumentów. Unikalny design, który jest częścią DNA Citroëna oferuje przestrzeń, wytrzymałość i wszechstronność. Jednocześnie jest to solidny produkt, który zapewnia dostępność marki, nie tylko przy zakupie, ale także podczas użytkowania pojazdu” – przekonuje Vanessa Castanho, wiceprezes Citroëna na Amerykę Południową
Debiut nowego C3 Aircrossa pozwoli na zwiększeniu udziału w segmencie B SUV, który jest najbardziej konkurencyjny na rynku. Reprezentuje udział 20% w regionie z ponad 20 nowymi modelami. Dobrą wiadomością jest to, że mamy bardzo mocny produkt, dzięki któremu spełniamy wszystkie potrzeby naszych klientów. Samochód sprosta wymaganiom naszych dróg a nawet wyjedzie poza asfalt – powiedziała. Dodała również, że C3 Aircross z pewnością trafi w serca klientów w Ameryki Łacińskiej.
Najnowsze komentarze