Brytyjski oddział Dacii stoi przed dylematem, czy wyposażyć nowy model Sandero w nietypowe funkcje. Rozważana jest na przykład możliwość koszenia trawy. Na szczęście, jest to tylko reklama, ale trzeba przyznać, że pomysł na promocję całkiem udany.
Dacia w Wielkiej Brytanii promuje najnowsze Sandero dwoma zabawnymi filmami, które prezentują niezbędne funkcje, które mogłyby zostać dodane do listy wyposażenia nowych modeli. W jednej z reklam samochód został wyposażony w kosiarkę i z powodzeniem radzi sobie z przydomowym trawnikiem. No dobrze, można odnaleźć pewne mankamenty takiej opcji, ale na szczęście głos zza kadru mówi nam, że zrezygnowano z kosiarki na rzecz kamery cofania. Uff.
Drugi z filmów prezentuje model wyposażony w prysznic, co mogłoby być całkiem przydatne, by się odświeżyć po długiej, męczącej trasie lub, gdy kierowca albo pasażer siedzący po prawej stronie jest syreną. Biorąc pod uwagę raczej nikły procent brytyjskiego społeczeństwa, który mogą stanowić osoby z ogonem, Dacia wolała wyposażyć samochód w dotykowy ekran z nawigacją. :-)
Już niedługo rozpoczną się targi motoryzacyjne w Genewie. Dacia również będzie obecna na tej imprezie. Zobaczymy odświeżoną gamę modeli tego producenta, a najnowszym eksponatem będzie Dacia Logan MCV w wersji Stepway, która w Polsce przyjmie nazwę Outdoor.
Najnowsze komentarze