Citroën umożliwia swoim klientom ocenę samochodu. To pierwsza tego typu inicjatywa wśród marek samochodowych działających w Polsce.
Citroën, aby zapewnić większą przejrzystość w relacjach z klientami wprowadził już w 23 krajach, w tym w Polsce, Citroën Advisor – www.citroen-advisor.pl – czyli interaktywny serwis internetowy, który został uruchomiony na rynku polskim w grudniu 2015 roku, aby umożliwić klientom zamieszczanie on-line opinii o marce w trzech obszarach: o punktach sprzedaży Citroëna, serwisie oraz produkcie.
Citroën Advisor to interaktywna strona marki działająca on-line, która od grudnia 2015 roku w Polsce umożliwia klientom wyrażenie opinii w dwóch obszarach: na temat obsługi punktów sprzedaży, lub po wizycie w warsztacie. Od marca bieżącego roku została wzbogacona o funkcję oceny produktu – Citroën Advisor Produkt.
Klient może zatem wyrazić swą opinię i ją zamieścić na stronie Citroën Advisor. Jednocześnie opinie i oceny mogą być bezpośrednio przeglądane w wirtualnym salonie na stronie internetowej www.citroën.pl.
Jest to nowość i pierwsza taka inicjatywa wśród producentów samochodów w Polsce i krok w kierunku umożliwienia wymiany doświadczeń pomiędzy klientami. Usługa uzyskała certyfikat NF Service i świadczy o zobowiązaniu marki do transparentnej komunikacji.
Nabywca nowego Citroëna może opublikować ocenę swojego samochodu i podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami. Serwis Citroën Advisor obejmuje na chwilę obecną blisko 180 tys. opinii klientów na świecie, ze średnią oceną 4,8 gwiazdek na 5 za usługi oraz ze średnią oceną 4,7 gwiazdek na 5 za produkt , zarówno jeśli chodzi o punkty sprzedaży jak i o same samochody.
W Polsce, jak dotychczas Citroën cieszy się opinią na poziomie:
4,6 gwiazdki w kategorii produkt od polskich klientów na 5 możliwych
5,0 gwiazdki w zakresie obsługi w salonie na 5 możliwych
4,8 gwiazdki w zakresie obsługi w serwisie na 5 możliwych
„Chcielibyśmy, aby komfort i wygoda, z których słynie Citroën określał każdy aspekt kontaktu z marką – nasze obiekty, usługi w trakcie użytkowania jak też po zakupie pojazdu. Zależy nam na znajomości opinii naszych klientów o produktach i świadczeniach, dlatego Citroën rozbudowuje swoją gamę usług, aby zapewnić większą przejrzystość w relacjach z klientami i ułatwić codzienne, bezstresowe użytkowanie czy zakup samochodu. Citroën Advisor jest częścią naszego podejścia do relacji z klientami, którą budujemy także przez inne usługi jak choćby Citroën & Ty, mobilną aplikację My Citroën czy nową aplikację Scan My Citroën”- powiedział Sebastian Domeracki, dyrektor marek Citroën i DS w Polsce.
Zasada funkcjonowania usługi jest następująca – w ciągu miesiąca od odbioru nowego samochodu Citroëna klient może wystawić mu ocenę w skali od 1 do 5 gwiazdek na stronie Citroën Advisor i zamieścić swoją opinię, która jest widoczna dla wszystkich internautów odwiedzających salon wirtualny na stronie www.citroën.pl. Dzięki nowej usłudze marka rozszerza możliwość wymiany doświadczeń i opinii pomiędzy klientami. Wpływa to korzystnie na zacieśnianie relacji z klientami, które są jednym z podstawowych założeń programu „Citroën i Ty”wdrożonego w sieci marki.
Podobnie jak ocena jakości usług świadczonych w punktach sprzedaży, nowa funkcja uzyskała certyfikat ‘NF Service – Avis en ligne’ wystawiony przez Francuskie Stowarzyszenie Normalizacyjne AFNOR. Dokument świadczy także o dążeniu marki Citroën do przejrzystości w przekazywaniu informacji i działaniach wobec swoich klientów.
Marka Citroën
Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów wyróżniającym się kreatywnością i śmiałością. Samochody marki charakteryzuje unikatowy styl, zastosowanie najnowszych technologii i komfort jazdy. Wnoszą one powiew świeżości do świata motoryzacji takimi modelami jak Nowy C3 lub Nowy kompaktowy SUV C3 Aircross. Citroën to marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa, a jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich style życia. Duch marki wyraża się hasłem „Inspired By You” i wyjątkowym podejściem do klienta, między innymi poprzez stronę internetową Citroën Advisor czy też ofertę wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile oraz Earn&Drive). Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażnej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 miliona samochodów sprzedanych w 2016 roku. To również 8 tytułów mistrza świata konstruktorów w WRC oraz trzeci pod rząd tytuł mistrza świata konstruktorów w WTCC zdobyty w 2016 roku.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze