Jakie macie doświadczenia przy odwiedzaniu oficjalnych stron producentów samochodów? Które witryny są najbardziej czytelne, które dostarczają potrzebnych informacji i działają szybko, a do których nie chcemy więcej wracać?
Według badań Google najlepszą nawigację witryny internetowej ma Renault, Nissan i Peugeot. W czołówce znalazła się również Dacia.
Jest to dosyć nietypowa sfera rywalizacji pomiędzy producentami samochodów, ale również ma znaczenie dla klientów i podlega ich ocenie. Czytelność strony, szybkość ładowania na smartfonie, dostępność podstawowych danych, czy też znalezienie najbliższego dealera i łatwy kontakt. Firma Google zbadała, które oficjalne strony firm produkujących samochody są najlepiej odbierane przez internautów.
Okazuje się, że marki premium niekoniecznie muszą oferować najlepsze usługi w zakresie funkcjonowania swojej witryny w sieci. Na samym końcu rankingu znajdziemy takich producentów jak BMW i Mercedes.
W wielu kategoriach, w szczególności odnoszących się do szybkości ładowania strony, działania konfiguratora, przejrzystości i kompletności informacji o modelach dominuje Dacia, Nissan i Renault. W ogólnym rankingu miejsca na podium należą do Renault, Nissana i Peugeota. Na czwartym miejscu znajdziemy Citroena a na kolejnych Dacię i DS Automobiles.
Najnowsze komentarze