Sukces Citroëna AMI Buggy stał się okazją do bardzo kreatywnej reklamy, która pojawiła się we francuskich mediach. Czytelnicy popularnych gazet we Francji mogli znaleźć w nich kilka słów do Elona Muska.
Citroën AMI Buggy to niewielki samochód elektryczny w stylizacji terenowej. Ta limitowana seria sprzedała się w 17,5 minuty i dzisiaj nie ma już możliwości by go zamówić. To stało się pretekstem do stworzenia przekazu reklamowego.
Sorry Elon, jedyny sposób by go mieć, to nas kupić.
AMI Buggy.
Brak na magazynie.
czytamy w jednym z ogłoszeń Citroëna. W ten sposób marka chwali się, że bardzo dobrze sobie radzi, jej samochody są popularne oraz tworzy wokół siebie sporo szumu.
Citroën poszedł krok dalej i stworzył kilka wersji owego przekazu:
Sorry Elon, ale jest przynajmniej jedna rzecz, której nie możesz sobie kupić.
AMI Buggy.
Brak na magazynie.
oraz kolejną:
Sorry Elon, ale z pewnością będziesz już na Marsie nim będziesz mógł go nabyć.
AMI Buggy.
Brak na magazynie.
Firmie gratulujemy kreatywności i czekamy na więcej. Warto w tym miejscu przypomnieć, że Andre Citroën był mistrzem reklamy i wielokrotnie wykorzystywał w swoich działaniach konkurencję, prowadząc z nią swojego rodzaju reklamową wojnę, która pozwoliła marce dotrzeć do świadomości bardzo wielu klientów. Wojował m.in. z Fordem (z którym się osobiście doskonale znał) czy kolegą ze szkoły średniej – Louisem Renault.
Najnowsze komentarze