Podczas targów IAA Transportation Motorshow w Hanowerze zadebiutował nowy Renault Trafic Van E-Tech Electric, który powiększył gamę dostawczych samochodów na prąd francuskiej marki. Nowy model potrafi przejechać na jednym ładowaniu do 240 km.
W ubiegłym roku Renault Trafic przeszedł modernizację, niedawno prezentowaliśmy test tego modelu napędzanego 2-litrowym silnikiem Diesla, ale nieuchronnie przyszedł czas na elektryfikacje. Podczas targów IAA Transportation Motorshow w Hanowerze zadebiutował nowy Trafic na prąd, który znajdzie się w gamie pomiędzy elektrycznym Kangoo a Masterem. Jest to kolejna ciekawa opcja dla przedsiębiorstw oferujących usługi transportowe w dużych miastach.
Klienci będą mieli możliwość zamówienia Trafica E-Tech Electric w dwóch wersjach długości: 5,08 m lub 5,48 m oraz wysokości: 1,967 m i 2,498 m. Przestrzeń ładunkowa ma pojemność od 5,8m3 do 8,9m3 a w wersji L2 przewieziemy przedmioty o długości do 4,15 m. Ładowność furgonetki wynosi 1100 kg, z kolei zdolność holowania elektrycznego Trafica to 750 kilogramów.
Napęd Renault Trafic Van E-Tech Electric pochodzi od silnika elektrycznego o mocy 121 KM. Pojazd wyposażono w akumulator o pojemności 52 kWh, który zgodnie z cyklem WLTP pozwala pokonać na jednym ładowaniu do 240 km. Możliwości ładowania jest kilka.
- jednofazowe ładowanie prądem przemiennym o mocy 7 kW
- ładowanie prądem przemiennym o mocy 22 kW na stacjach publicznych
- opcjonalna szybka ładowarka prądu stałego o mocy 50 kW.
Na razie nie wiemy, kiedy Renault Trafic E-Tech Electric trafi do sprzedaży i jaka będzie cena.
Najnowsze komentarze