-
60-sekundowy spot reklamowy „Electric Boogie” przygotowany z okazji Big Game 2023 celebruje ekspansję zelektryfikowanej gamy modeli 4xe marki Jeep
-
Jeep Wrangler 4xe i Grand Cherokee 4xe gwiazdami spotu reklamowego z nową wersją kultowego tańca i piosenki „Electric Boogie”, przygotowanego specjalnie z okazji Big Game
-
W reklamie zobaczymy różne gatunki zwierząt tańczące w rytmie piosenki „Electric Boogie”, która po kilkudziesięciu latach od swojej premiery nadal jest legendą muzyki pop
-
Debiut filmu reklamowego podczas Big Game w Ameryce Północnej, a następnie na kanałach społecznościowych marki Jeep
-
Pierwsza prawdziwie globalna kampania stworzona przez markę Jeep w oparciu o reklamę telewizyjną przygotowaną z okazji Big Game.
-
W utworze „Electric Boogie” występują, oryginalna artystka nagrywająca jamajskie reggae, Marcia Griffiths, wraz z nagrodzonym nagrodą Grammy jamajskim artystą i producentem Shaggym oraz trzema wschodzącymi artystkami Jamilą Falak, Amber Lee i Moyann.
-
Piosenka będzie dostępna w serwisach streamingowych podczas Big Game
-
Marka Jeep zaprasza fanów z całego świata do przyłączenia się do akcji „Electric Slide” na Tik Toku z tancerzami z platformy, używając hasztagu #Jeep4xeBoogieWoogie
60-sekundowy spot reklamowy przygotowany z okazji Big Game 2023 i zatytułowany „Electric Boogie”, celebruje ekspansję elektrycznej gamy marki na całym świecie, przenosząc w przyszłość nową interpretację kultowej piosenki wraz z nową generacją samochodów marki Jeep.
W spocie reklamowym, debiutującym w dniu Big Game, występują modele marki Jeep z napędem hybrydowym typu plug-in, Jeep Wrangler 4xe i Grand Cherokee 4xe, razem z różnymi gatunkami należącymi do królestwa zwierząt tańczącymi w rytmie piosenki „Electric Boogie”.
„Electric Boogie” można obejrzeć na kanałach social media marki. Spot reklamowy został stworzony, od samego początku, z myślą o wykorzystaniu go na całym świecie, wspierając globalny rollout gamy samochodów marki Jeep z napędem elektrycznym.
Nową wersję kultowej piosenki „Electric Boogie” będzie można obejrzeć i pobrać w niedzielę, 12 lutego. Marka Jeep sfilmowała Marcię Griffiths nagrywającą piosenkę w jamajskim studiu muzycznym z producentem i ikoną dancehall/muzyki reggae Shaggym. Materiał będzie dostępny na kanałach społecznościowych marki Jeep i Shaggy’ego (Facebook: @Shaggy, Instagram, TikTok & Twitter: @direalshaggy) w nadchodzących tygodniach.
„Nowa kampania pokazuje naszą globalną, zelektryfikowaną gamę modeli 4xe, prezentując i celebrując z przymrużeniem oka ducha marki Jeep będącego od zawsze symbolem dobrej zabawy” – powiedział Christian Meunier, dyrektor generalny marki Jeep. – „Nieustannie projektujemy i rozwijamy zrównoważone SUV-y marki Jeep wyróżniające się wyjątkowymi możliwościami i właśnie dlatego mówimy, że 4xe to nowe 4×4. To przyszłościowa strategia, pragniemy bowiem stać się wiodącą na świecie marką SUV-ów o zerowej emisji i zapewnić milionom fanów Jeepa, że nadal będą mogli odkrywać, poznawać i chronić naszą planetę”.
„Przenieśliśmy „Electric Boogie” w przyszłość wraz z naszą nową generacją zelektryfikowanej gamy 4xe, aby zainspirować naszych klientów i całe nowe pokolenie słuchaczy piosenką i tańcem, które uosabiają ducha przygody i pasji wyróżniającego naszą markę” – powiedział Olivier Francois, dyrektor generalny marketingu Stellantis. – „Autentyczność to jeden z podstawowych filarów marki Jeep, dlatego też bardzo zależało nam, aby wydać nową wersję światowego hitu „Electric Boogie” razem z wokalistką Marcią Griffiths, która prawie 40 lat temu po raz pierwszy zaśpiewała piosenkę, która od razu stała się przebojem i wywarła ogromny wpływ na kulturę masową. Chcielibyśmy myśleć o tej reklamie jako o naturalnym przedłużeniu naszego słynnego spotu „Earth Odyssey”, w którym nasze modele Jeep 4xe i różne gatunki królestwa zwierząt żyją w zgodzie z odwiecznym rytmem natury”.
Piosenka „Electric Boogie” została po raz pierwszy nagrana przez jamajską piosenkarkę reggae Marcię Griffiths w 1983 roku, odnosząc sukces na całym świecie. Zremiksowana wersja utworu Griffiths była niezmiernie popularna na początku lat 90-tych, a piosenkarka została uznana za jedną z najlepszych wokalistek reggae wszech czasów. Pierwotnie napisana przez legendarnego Bunny’ego Livingstona (Bunny Wailer z zespołu Wailers), piosenka niosła ze sobą radosną energię, która zainspirowała niezwykle futurystyczny, popularny na całym świecie taniec – „Electric Slide” – do tej pory bardzo popularny na weselach i imprezach.
„Jestem zaszczycony, że mogę wyprodukować nową, zaktualizowaną wersję kultowej piosenki. Dorastałem, słuchając często „Electric Boogie”; w moim domu był to jeden z naszych ulubionych przebojów” – powiedział Shaggy. Wersja w wykonaniu kolejnej legendy, Marcii Griffiths (formalnie należącej do I-Threes – wokalistki śpiewającej w chórkach u Boba Marley’a i The Wailers) i zremiksowana przez Miami Sound Machine stała się światowym hitem.
„Z biegiem czasu stałem się bliskim przyjacielem Marcii, więc byłem bardzo podekscytowany, kiedy marka Jeep poprosiła mnie, aby zrobić remake tego kultowego utworu na potrzeby ich nowej kampanii. Postanowiliśmy wspólnie, aby w świetle reflektorów postawić Marcię i jej niezwykły głos, a jednocześnie uchwycić autentyczną kulturę, którą reprezentuje ta piosenka. Dzięki zaangażowaniu także trzech wschodzących, utalentowanych artystek, Amber Lee, Jamili i Moyann, które wyróżniają się ciekawą barwą głosu i uzupełniają oryginalny, ikoniczny wokal Marcii, cały utwór jest zabawny, świeży i energetyzujący” – dodał Shaggy.
„Kiedy po raz pierwszy nagrałam zremiksowaną wersję Electric Boogie w latach 90-tych, nigdy nie sądziłam, że zainspiruje ona taniec, który wciąż tańczę z fanami kilkadziesiąt lat później” – powiedziała Marcia Griffiths. – „Możliwość zaprezentowania piosenki w nowoczesnym wydaniu nowym odbiorcom we współpracy z niesamowicie utalentowanym Shaggym i razem z Amber, Jamilą i Moyann podczas jednego z największych wydarzeń telewizyjnych na całym świecie, była dla mnie niepowtarzalną okazją”.
„Wykorzystanie przez markę Jeep klasycznej kompozycji naszego ojca „Electric Boogie” w swoim spocie reklamowym przygotowanym z okazji Big Game to niezwykłe wydarzenie” – powiedział Abijah Livingston, syn Bunny’ego Wailera. – „Połączenie muzycznego dziedzictwa naszego ojca i jednej z jego najbardziej kultowych piosenek z tak wielkim wydarzeniem i marką jest bardzo ekscytujące i naprawdę wszyscy jesteśmy z tego niezwykle dumni”.
Marka Jeep zaprosiła Griffiths wraz z jamajskim artystą reggae i producentem Shaggym, reprezentowanym przez Martina Kierszenbauma/Cherrytree Music Company, do stworzenia nowoczesnej wersji utworu, świętując czterdziestą rocznicę powstania kultowej piosenki. W nowej wersji zobaczymy trzy wschodzące artystki reggae z Jamajki, Amber Lee, Jamila Falak i Moyann, dla których Griffiths odegra rolę „mentora”.
Marka Jeep zaprasza fanów z całego świata do przyłączenia się do akcji „Electric Slide” na Tik Toku z tancerzami z platformy, używając hasztagu #Jeep4xeBoogieWoogie.
Spot reklamowy „Electric Boogie”, przygotowany przez markę Jeep we współpracy z agencją Highdive z siedzibą w Chicago, idzie w ślady słynnego spotu marki z ubiegłego roku, Earth Odyssey. Wsłuchując się w głosy zwierząt, reklama podkreślała wyjątkową zdolność Jeepa Wranglera 4xe i Jeepa Grand Cherokee 4xe poruszających się w trybie elektrycznym do idealnego wkomponowania w otaczającą je naturę w wirtualnej ciszy. Za animację filmu reklamowego „Electric Boogie” odpowiada agencja The Mill. Marka Jeep nie przeszkadzała zwierzętom na ich naturalnym parkiecie podczas wykonywania Boogie Woogie, Woogie!
Po raz pierwszy marka Jeep przygotowała spot reklamowy na Big Game, który zostanie wykorzystany na całym świecie, wspierając ciągłą ekspansję swojej globalnej działalności. Marka, która sprzedaje swoje samochody w ponad 100 krajach, nabyła prawa autorskie do piosenki, a w kampanii reklamowej, emitowanej na całym świecie, pojawią się modele 4xe z globalnej, zelektryfikowanej gamy marki Jeep.
Spot reklamowy wspiera globalne wysiłki marki Jeep w zakresie elektryfikacji. Marka przedstawiła niedawno kompleksowy plan dla swojej kolejnej generacji w pełni elektrycznych modeli 4xe w ramach zrównoważonej transformacji, w wyniku której Jeep stanie się wiodącą na świecie marką zelektryfikowanych SUV-ów.
Plan zakłada wprowadzenie czterech nowych elektrycznych modeli SUV w Ameryce Północnej i w Europie do końca 2025 roku. W ramach realizowanego, kompleksowego planu produktowego do 2030 roku 50% sprzedaży marki Jeep w USA będą stanowiły pojazdy o napędzie elektrycznym, natomiast w Europie do tego czasu samochody w pełni elektryczne będą stanowiły 100% sprzedaży.
Shaggy opowie o udziale w reklamie marki Jeep przygotowanej z okazji Big Game i nagraniu utworu „Electric Boogie” dzisiaj (niedziela, 12 lutego) o godz. 15:00 Eastern Time (ET) w swoim cotygodniowym programie „Shaggy’s Yaad” na kanale SiriusXM FLY.
Audiofile będą mogli włączyć najnowocześniejszą platformę SiriusXM 360L audio zapewniającą najlepsze wrażenia słuchowe i podkręcić głośność w głośnikach z dźwiękiem przestrzennym Harman Kardon w swoim Jeepie marki 4xe, aby posłuchać „Electric Boogie”.
Stellantis był pierwszym producentem samochodów, który zaoferował 360L, najbardziej zaawansowaną platformę rozrywki audio SiriusXM. Dostępna w gamie 4xe marki Jeep, SiriusXM z 360L dostarcza więcej kanałów SiriusXM, serwis Pandora, rekomendacje „Dla Ciebie”, dostęp do treści na żądanie, kategorię Live Sports i wiele innych treści.
Boogie Woogie, Woogie!
Cherrytree Music Company
Założona przez autora tekstów, muzyka i producenta Martina Kierszenbauma, Cherrytree Music Company oferuje usługi w zakresie zarządzania, wytwórnię płytową, produkcję muzyczną i usługi wydawnicze dla butikowego grona artystów, producentów i mikserów, którzy przesuwają granice kreatywności w muzyce popularnej. Cherrytree wywarła niezatarty wpływ na scenę muzyczną, od zarządzania sławnym muzykiem i ikoną kultury Stingiem po wydanie dwóch pierwszych albumów Lady Gaga. Cherrytree Music Company wydała artystycznie i komercyjnie przełomowe płyty Feist, Ellie Goulding, Robyn, La Roux, LMFAO, Far East Movement, Disclosure oraz Stinga & Shaggy i sprzedała ponad 40 milionów ich egzemplarzy. W międzyczasie, Cherrytree Music Company stała się ważnym źródłem muzyki popularnej i katalizatorem współpracy artystów i innowacji. Więcej informacji o Cherrytree Music Company można znaleźć na stronie: https://soundcloud.com/cherrytreerecords/cherrytree-music-company-15th-anniversary-radio-special
Marka Jeep
Z ponad 80-letnim, legendarnym dziedzictwem, Jeep jest autentyczną marką SUV, która oferuje możliwości, kunszt i wszechstronność ludziom poszukującym niezwykłych podróży. Marka Jeep jest otwartym zaproszeniem do życia pełnią życia, oferując szeroką gamę samochodów, które zapewniają właścicielom poczucie bezpieczeństwa i pewności pokonania każdej podróży. Gama Jeepa składa się z modeli Cherokee, Compass, Gladiator, Grand Cherokee, nowy trzyrzędowy Grand Cherokee L, Grand Cherokee 4xe, Renegade i Wrangler oraz Wrangler 4xe. Program lojalnościowy i obsługi klienta klasy premium Jeep Wave, dostępny dla całej gamy Jeepa, jest pełen korzyści i ekskluzywnych udogodnień, aby zapewnić właścicielom Jeepów najwyższą opiekę i dedykowane wsparcie 24/7. Legendarne możliwości terenowe marki Jeep zostały wzmocnione dzięki globalnej inicjatywie elektryfikacji, która przekształca 4xe w nowe 4×4, realizując wizję marki polegającą na osiągnięciu „Wolności bez Emisji”. Do 2025 roku wszystkie SUV-y marki Jeep będą oferowane w wersji zelektryfikowanej.
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze