Dacia jest liderem wśród aut napędzanych LPG we Włoszech a Sandero to numer jeden wśród klientów indywidualnych. Marka odnotowuje znakomite wyniki i ma nadzieję na dalsze wzrosty.
Dacia coraz lepiej radzi sobie we Włoszech. Wśród klientów ceniona jest m.in. za samochody z fabryczną instalację LPG oraz znakomity stosunek możliwości do ceny.
- Dacia jest liderem rynku aut z fabryczną instalacją LPG;
- Marka Dacia jest najczęściej sprzedawaną osobom fizycznym we Włoszech od stycznia do maja z udziałem w rynku wynoszącym 9,7%;
- Dacia Sandero to najlepiej sprzedający się samochód osobom prywatnym w pierwszych 5 miesiącach tego roku, lider w segmencie B;
- Dacia Duster zajmuje 4. miejsce na rynku prywatnym, 3 miejsce jako najczęściej sprzedawany samochód zagraniczny osobom prywatnym;
- Dacia Jogger przekracza 9.700 rejestracji od momentu premiery sprzedaży;
- Dacia Spring zajmuje 6. miejsce na prywatnym rynku samochodów elektrycznych i na podium elektrycznych samochodów miejskich w segmencie A;
„Wyniki w pierwszych miesiącach 2023 r. są niezwykle pozytywne i uświadamiają nam, że Dacia jest dojrzałą marką, która jest dobrze rozpoznawana przez klientów. Bycie najlepiej sprzedającą się marką na rynku samochodów prywatnych i jednocześnie posiadanie Sandero jako najlepiej sprzedającego się samochodu w historii na tym rynku podkreśla, że pozycjonowanie Best Value for Money jest zwycięskim atutem naszej strategii” – powiedział Guido Tocci, dyrektor zarządzający marki Dacia we Włoszech. „Celem Dacii jest odkrywanie nowych terytoriów przy jednoczesnym zachowaniu wierności swoim wartościom: robimy to na przykład poprzez wprowadzenie wersji Extreme, wyposażenia całkowicie inspirowanego światem outdooru”.
źródło: Dacia Italy
Najnowsze komentarze