Samochody koncepcyjne są z samej swojej natury pojazdami w jakimś stopniu jednorazowymi. W sensie – jednostkowymi. Mają do odegrania ważną rolę – pokazać wizję projektantów (po co więc koncepty pokazuje Volkswagen?…), kierunki potencjalnego rozwoju, czasem zaszokować publiczność targową, a za każdym razem – przykuć uwagę widzów i dziennikarzy, żeby o marce było głośno. Ale samochody koncepcyjne rzadko widuje się na drogach. Citroën, znany z przełamywania konwencji, postanowił oddać koncepcyjny model Cactus M dwójce młodych ludzi, by spędzili z nim weekend.
Kim była dwójka szczęśliwców? To laureaci konkursu Beach & Breakfast, którzy otrzymali Citroëna Cactus M na ostatni weekend października. Oczywiście nie mogło się obejść bez rejestracji tego wydarzenia, a dynamiczne video podsumowujące to wydarzenie możecie obejrzeć poniżej.
Citroën Cactus M wyraża prawdziwą świeżą wolność. To samochód optymistyczny, sprawiający, że na twarzach pojawia się uśmiech. Citroën dobrze o tym wiedział ogłaszając konkurs Beach & Breakfast podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, gdzie po raz pierwszy pokazano koncepcyjny model Cactus M. Strona poświęcona konkursowi cieszyła się dużym zainteresowaniem – odwiedziło ją ponad 75.000 osób, z których przeszło 3.000 zdecydowało się spróbować swoich sił. Zwycięzcami okazała się para z Madrytu, która miała okazję w dniach 23-25. października cieszyć się z weekendu z Citroënem Cactus M.
Cactus M wyposażony w namiot, który wraz z samochodem jest w stanie stworzyć przestrzeń mieszkalną, jest idealnym pojazdem rekreacyjnym. Można pojechać nim dokądkolwiek, by zatrzymać się gdziekolwiek i zaliczyć wspaniały weekend na łonie natury w miejscu, które Was czymś urzeknie. Cactus M, to wolność.
Na miejsce weekendu wybrano okolice Cascais w Portugalii (miałem okazję tam być podczas testów Peugeota 208). Tam okazało się, że Cactus M jest idealnym samochodem do aktywnego spędzania czasu. Ma nie tylko namiot, ale też świetnie nadaje się do transportu desek surfingowych bądź rowerów.
Konkurs Beach & Breakfast znakomicie ilustrował filozofię Citroëna wyrażaną w sloganie „Be Different, Feel Good!” (bądź sobą, czuj się dobrze), która w przypadku Citroëna Cactus M sugeruje zbaczanie z utartych szlaków i wędrowanie własnymi ścieżkami.
KG; media: Citroën
Najnowsze komentarze