Producenci samochodów muszą zmierzyć się z gorszymi od zakładanych wynikami sprzedaży – przykładem może być tu Peugeot 1007 oraz Renault Modus. Oba auta, same w sobie bardzo udane, zostały wprowadzone na rynek w segmentach, w których nie znalazły na razie zbyt wielu nabywców. Dopiero ostatnie działania Renault, mające na celu obniżenie ceny i wprowadzenie Modusa w krąg zainteresowań osób z nieco niższymi dochodami, podniosło sprzedaż. Ale w grupie Renault najlepiej radzi sobie jak dotychczas Dacia – świetnie sprzedający się Logan wciąż zadziwia analityków rynku. W grupie PSA lepiej poczyna sobie z kolei Citroen. Doskonałe przyjęcie C5 a ostatnio C4, spowodowały umocnienie się tej marki. Do tego jest duża szansa, że najnowsze dziecko, czyli C6, również znajdzie sporą grupę nabywców – jak na razie wszelkie recenzje C6 ma doskonałe a popyt wśród klientów rośnie.
Rok 2006 będzie więc próbą obrony zysków oraz obrony swoich pozycji rynkowych dla francuskich producentów. Oby powiodło im się jak najlepiej, ale z korzyścią dla klientów.
Najnowsze komentarze