Peugeot ogłosił, że wybrał nową agencję kreatywną marki w zakresie komunikacji na całym świecie. Jest nią Accenture Song – agencja kreatywna wyspecjalizowana w technologiach. Została ona wyłoniona w drodze przetargu, a współpraca z nią rozpocznie się w styczniu 2024 r.
Aby zaspokoić ciągle zmieniające się potrzeby konsumentów oraz łatwiej zrealizować ambitny plan osiągnięcia do 2025 r. pozycji lidera w dziedzinie samochodów elektrycznych w Europie, Peugeot powierzył całą swoją globalną komunikację reklamową w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, Ameryce Południowej, Meksyku i Azji-Pacyfiku agencji Accenture Song.
Peugeot, najbardziej kultowa marka motoryzacyjna we Francji, należąca do Stellantis, ma do opowiedzenia wyjątkową historię, która wybiega w przyszłość. Zadaniem Accenture Song jest pomoc w ugruntowaniu renomy i atrakcyjności marki oraz jej szerokiej gamy pojazdów elektrycznych z myślą o nowej, młodszej globalnej grupie odbiorców poprzez kreatywną komunikację we wszystkich kanałach.
Pierwsza kampania towarzyszyć będzie wprowadzeniu na rynek nowego Peugeot E-3008, elektrycznego SUV-a typu fastback, na początku 2024 r. Następne kampanie reklamowe wiązać się będą z premierą nowego Peugeot E-5008, a także kolejnymi premierami, których jeszcze nie ogłoszono.
Accenture Song dostarcza marce Peugeot scentralizowany model operacyjny, oparty na technologii i danych, stosowany w skali globalnej, który daje wielkie możliwości kreatywne, by połączyć markę z jej odbiorcami.
Phil York, dyrektor marketingu i komunikacji Peugeot, powiedział: „W ostatnich latach przemysł motoryzacyjny i oczekiwania klientów zmieniły się szybko i radykalnie. To zawrotne tempo zmian wymaga odwagi, cieszymy się więc z nawiązania współpracy z Accenture Song, gdyż pomoże nam ona przekształcić się w 100% elektryczną markę, która wyznacza nowe standardy w zakresie elegancji stylu, przyjemności z jazdy i technologii”.
David Droga, dyrektor wykonawczy Accenture Song, dodał: „Peugeot i Accenture Song chcą razem dokonać czegoś nowego i odmiennego. Peugeot ma ogromną szansę, aby zdefiniować swoje produkty i usługi w kategorii samochodów elektrycznych, dzięki unikalnemu podejściu skoncentrowanemu na człowieku i nawiązaniu emocjonalnej więzi z nowym pokoleniem kierowców. Jestem przekonany, że nasz kreatywny model oparty na technologii, za sprawą naszej wspólnej ambicji, pomoże Peugeot stać się firmą w pełni wyspecjalizowaną w mobilności technologicznej”.
PEUGEOT
Peugeot jest marką produkującą pełną gamę samochodów wyższej klasy, oferującą atrakcyjne rozwiązania. Nowa strategia marki „The Power of ALLURE” stanowi zarazem jej zobowiązanie, widoczne we wszystkich jej produktach i usługach. Wartościami marki są Allure (atrakcyjny design), Emotion (intuicyjna przyjemność prowadzenia), Excellence (bezkompromisowa jakość i łatwość użytkowania). Peugeot działa w ponad 130 krajach. W 2022 r. marka sprzedała ponad 1.050.000 samochodów na całym świecie. Do 2025 roku wszystkie modele Peugeot, zarówno osobowe, jak i dostawcze, będą miały napęd elektryczny. Projekt Peugeot E-LION to kompleksowe podejście, które ma zapewnić osiągnięcie celu zerowej emisji CO2 w 2038 roku. Zelektryfikowany hipersamochód Peugeot 9X8 jest świadectwem sportowej pasji marki i jej zaangażowania w Mistrzostwa Świata Wyścigów Długodystansowych (WEC), w ramach których odbywa się m. in. kultowy wyścig 24 godziny Le Mans.
ACCENTURE
Accenture jest światowym liderem w dziedzinie profesjonalnych usług, który pomaga wielkim firmom, rządom i innym organizacjom w budowaniu systemów cyfrowych, optymalizacji operacji, przyspieszaniu wzrostu obrotów i ulepszaniu usługi dla obywateli, tworzy przy tym wymierną wartość w szybkim tempie i na dużą skalę. Jesteśmy firmą koncentrującą się na talentach i innowacyjności, która zatrudnia około 733.000 osób obsługujących klientów w ponad 120 krajach. Technologia jest dziś w centrum zmian, a my jesteśmy jednym ze światowych liderów w ich przeprowadzaniu, mamy silne relacje z ekosystemem. Łączymy naszą siłę technologiczną i wiodącą pozycję w zakresie chmury, danych i sztucznej inteligencji z niezrównanym doświadczeniem branżowym, wiedzą funkcjonalną i globalnymi możliwościami dostarczania usług. Szeroka gama naszych usług, rozwiązań i zasobów w zakresie strategii i doradztwa, technologii, operacji, Industry X i Accenture Song pozwala nam osiągać wymierne wyniki. Opisane możliwości w połączeniu z kulturą wspólnego sukcesu i zaangażowaniem w tworzenie wartości 360° pozwalają nam pomagać klientom w definiowaniu się na nowo i budowaniu trwałych relacji opartych na zaufaniu. Nasz sukces mierzymy wartością 360°, którą tworzymy dla naszych klientów, współpracowników, akcjonariuszy, partnerów i społeczności. Odwiedź stronę: www.accenture.fr
Accenture Song przyspiesza wzrost i zwiększa wartość dodaną firm poprzez długofalowe wsparcie oferowane swoim klientom. Wachlarz naszych możliwości rozciąga się od pomysłu do realizacji i obejmuje rozwój, projektowanie produktów i doświadczeń, platformy technologiczne i doświadczalne, strategię kreatywną, medialną i marketingową oraz organizację kampanii, transformacji biznesowej, treści i kanałów. Bliskie relacje z klientami i dogłębna wiedza branżowa sprawiają, że pomagamy naszym klientom nadążać za prawdziwym życiem dzięki nieograniczonemu potencjałowi wyobraźni, technologii i inteligencji.
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze