W tych lampach zarówno światła pozycyjne, jak i stopu realizowane są w przeciwieństwie do seryjnych w technice diodowej LED. Seryjne lampy przez swe całkowicie czerwone szyby nie pozwalają na zerknięcie do swego wnętrza, natomiast hellowskie lampy akcesoryjne imponują jedynym w swoim rodzaju, przezroczystym designem.
Diody świetlne LED mają wielkie zalety z zakresu bezpieczeństwa, co najlepiej widać na przykładzie świateł stopu: diody LED zapalają się w znacznie krótszym czasie od impulsu włączającego, niż konwencjonalne żarówki. Dzięki temu kierowcy z tyłu zostają wcześniej ostrzeżeni i mają więcej czasu na reakcję, co redukuje niebezpieczeństwo kolizji przez najechanie.
Światła cofania i przeciwmgłowe są tu nadal realizowane przez konwencjonalne żarówki, bo najlepiej się do tego nadają. Montaż nowych lamp diodowych jest absolutnie bezproblemowy, bo elektronika niezbędna do przyłączenia lampy do instalacji auta jest zintegrowana w lampie. Oczywiście te akcesoryjne lampy mają wszelkie niezbędne certyfikaty – zgodności elektromagnetycznej, ECE itp. Dlatego też po ich zamontowaniu nie jest konieczne przeprowadzanie badania technicznego. Lampy te będą wkrótce dostępne w sklepach z częściami i akcesoriami samochodowymi.
Jak wyglądają te lampy możecie obejrzeć na poniższych zdjęciach:
zdjęcie 1 (1,7 MB)
zdjęcie 2 (1,7 MB)
zdjęcie 3 (1,7 MB)
Źródło: Hella Polska
Najnowsze komentarze