Ta operacja, która łączy dziennik (nakład 121 tys. egz.), portal internetowy (2,3 mln unikalnych czytelników miesięcznie) oraz aplikację na I-Pada (30 tys. pobrań) ma za cel uczulić konkretne grupy społeczne i podejmujących decyzję pod przewodnictwem Marki w temacie pojazdu elektrycznego.
Z tego powodu:
– okładka dziennika, tradycyjnie koloru czerwonego, przyjęła kolor błękitny – charakterystyczny dla komunikacji i0n, wraz z sylwetką pojazdu na marginesach stron;
– portal internetowy otwiera się specjalną stroną z gniazdkiem do podłączenia by wejść na stronę wiadomości Echos, również w kolorach kampanii i wyliczającą mocne punkty pojazdu. Zawarty jest także film na życzenie Peugeota umieszczającego na scenie model i0n;
– w końcu aplikacja Echos na I-Pada oferuje przy uruchomieniu pokaz filmu reklamowego modelu i0n (dostępnego poprzez kanał YouTube) i powrót na strony dziennika "papierowego" w kolorach i0n.
Bonusem dla trzech tysięcy abonentów Newslettera i0n był egzemplarz dziennika Les Echos z dn. 10 stycznia przygotowany specjalnie dla nich.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
A może chcesz oszczędzać paliwo w swojej ciężarówce?
Znakomite rozwiązania oferuje Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze