Alfa Romeo osiąga znakomite wyniki nie tylko w Niemczech, ale na rodzimym rynku od początku 2023 roku, potwierdzając swoją pozycję jako marka premium, która z roku na rok rośnie najszybciej. W kwietniu Alfa Romeo wykroiła dla siebie 1,9% całkowitego udziału w rodzimym rynku i prawie 9% udziału w segmencie premium, co oznacza wzrost o ponad 4 punkty procentowe w stosunku do ubiegłego roku. Oznacza to jednocześnie trzykrotny wzrost rejestracji w stosunku do analogicznego okresu 2022 roku, co z kolei przekłada się na najlepsze wyniki wśród marek premium.
Tonale, „Nowość roku 2023”, według specjalistycznego magazynu Quattroruote, potwierdza i umacnia swoją pozycję lidera wśród SUV-ów klasy premium na rodzimym rynku, gdzie w kwietniu ponad 1 na 4 zarejestrowane samochody to właśnie Tonale. Udział w segmencie C-SUV wzrasta do 6,6%, dzięki czemu Tonale plasuje się w absolutnej piątce kategorii, w której konkurują wszystkie marki. Warto podkreślić znakomity wkład wersji Q4 Plug-in Hybrid o mocy 280 KM, maksymalny wyraz wydajności i sportowego charakteru, który zaledwie 2 miesiące po wprowadzeniu na rynek jest już na podium w rankingu modeli hybrydowych plug-in premium.
Bohaterowie nowej i ekscytującej kampanii komunikacyjnej, nowa Giulia i Stelvio, nadal odnoszą coraz większe sukcesy: świadczy o tym podwojenie sprzedaży w kanale dystrybucji do klientów prywatnych w pierwszych czterech miesiącach 2023 roku w porównaniu z 2022 rokiem. Sukces, który wkrótce zostanie rozszerzony wraz z otwarciem zamówień na nową i ekskluzywną Giulię i Stelvio Quadrifoglio, idealną syntezę wyrafinowania technicznego i technologii.
Tym komercyjnym rekordom towarzyszył sukces imprezy „60th Autodelta – Centenario Quadrifoglio”, zorganizowanej na torze Monza National Autodrome przez Scuderia del Portello we współpracy z RIAR z okazji Festiwalu ACI Storico, w którym wzięło udział ponad 8.000 uczestników oraz ponad 560 samochodów Alfa Romeo, nierzadko unikatowych.
Aby podtrzymać zainteresowanie, Alfa Romeo organizuje w najbliższy weekend drzwi otwarte w salonach marki działających na rodzimym rynku. To powtórka cieszącego się powodzeniem formatu „Tribe Weekends”, który po raz kolejny pozwoli wszystkim entuzjastom podziwiać nową gamę marki.
Raffaele Russo, dyrektor zarządzający Alfa Romeo we Włoszech, powiedział: „Doskonałe wyniki potwierdzają niezwykłą pracę zespołu i silną więź między marką a jej klientami”.
Ty też możesz skonfigurować Alfę Romeo dla siebie
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Alfa Romeo / Stellantis
Najnowsze komentarze