Citroën – sprawdź ofertę
Alfa Romeo – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100th Anniversario”. Legenda od 1923 roku

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2023-04-15
w Wiadomości, Stellantis
Czas czytania 10 minut
176
A A
4
01. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości
  • Alfa Romeo świętuje 100-lecie kultowej wersji Quadrifoglio prezentując nowe Giulię i Stelvio Quadrifoglio, w premierowej edycji „Quadrifoglio 100th Anniversario” – w limitowanej liczbie, tylko 100 ekskluzywnych egzemplarzy dla każdego modelu.

  • Najwyższy wyraz technicznego wyrafinowania i technologii: silnik 2.9 V6 o zwiększonej mocy do 520 KM i mechaniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu zapewniają wyjątkowe wrażenia z jazdy. Mnóstwo technologii dzięki matrycowym reflektorom adaptacyjnym full LED i nowemu cyfrowemu zestawowi wskaźników o „teleskopowej” konstrukcji.
  • Za sprawą wielu wyjątkowych elementów wyposażenia, ta limitowana edycja jest niezwykle ekskluzywna. To zasługa przede wszystkim nowych jubileuszowych wykończeń zaprojektowanych przez Centro Stile Alfa Romeo i nowych zacisków hamulcowych w kolorze złotym. Wykończenie dolnej osłony chłodnicy i obudowy lusterek zewnętrznych wykonane są z włókna węglowego. W środku, nowe widoczne złote przeszycia i jubileuszowy emblemat na desce rozdzielczej zdobią sportowe wnętrze zdominowane przez włókno węglowe, z nowym wykończeniem 3D.
  • 15. kwietnia 1923 roku to dokładny dzień, w którym legendarny logotyp Quadrifoglio zadebiutował w wersji „Corsa” modelu RL, prowadzonym przez Ugo Sivocciego, który wygrał XIV edycję Targa Florio.
  • Od tamtego czasu Quadrifoglio stało się symbolem DNA Alfy Romeo – szlachetnej, włoskiej sportowej elegancji – i wyróżnia najbardziej wyczynowe oraz topowe wersje marki: nie tylko te startujące na torach wyścigowych, ale także najmocniejsze i najbardziej ekskluzywne wersje drogowe.
  • Z okazji setnej rocznicy, aby odsłonić nowe Quadrifoglio, Alfa Romeo powraca do miejsc, w których odbywał się rajd Targa Florio i gdzie legenda ma swój początek: Sycylia staje się tłem dla sugestywnej sesji zdjęciowej, która nie tylko opowiada o tradycji, ale także podkreśla „Wielkie Piękno” Włoch.
Alfa Romeo oddaje hołd legendzie Quadrifoglio: 100 ekskluzywnych samochodów i obchody w miejscu, gdzie rozpoczęła się cała historia – na Sycylii, w miejscach rozgrywania się rajdu Targa Florio.

15. kwietnia 2023 roku minie 100 lat od momentu, gdy symbol Quadrifoglio Alfy Romeo zadebiutował na wyścigowej wersji modelu RL podczas XIV edycji Targa Florio.

Peugeot 408 – reklama

47. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości

To właśnie w tę wyjątkową rocznicę Alfa Romeo prezentuje nowe Giulię i Stelvio Quadrifoglio w ekskluzywnej, jubileuszowej edycji „Quadrifoglio 100th Anniversario”. Ta limitowana do zaledwie 100 sztuk (zarówno w przypadku Giulii, jak i Stelvio) seria specjalna jest wynikiem stuletnich badań nad doskonałością techniczną, prowadzonych w samochodach wyścigowych oraz tych produkowanych seryjnie. Kultowy charakter, czystość techniczna i technologia łączą się ze sobą, plasując te samochody na szczycie swoich segmentów, a to za sprawą wzorcowych w swojej klasie właściwości jezdnych i stosunku mocy do masy, zapewniających bezpośrednie i wciągające, jedyne w swoim rodzaju wrażenia z jazdy Alfą Romeo. W edycji tej pojawia się wiele nowości: jubileuszowe logotypy, ekskluzywne elementy stylistyczne i wiele technologii dzięki matrycowym reflektorom adaptacyjnym full LED i nowemu cyfrowemu zestawowi wskaźników o „teleskopowej” konstrukcji.

Aby uczcić stulecie czystej sportowej elegancji, Quadrifoglio powraca do swojej ojczyzny, na Sycylię. To właśnie tę wyspę wybrała marka Alfa Romeo jako tło dla pamiątkowej sesji zdjęciowej, która oprócz tradycji, podkreśla włoskie „Wielkie Piękno” i pochodzenie „Made in Italy”. To podróż, która po stu latach nie kończy się, lecz wciąż odradza się na nowo, przenosząc oba modele ze logotypem Quadrifoglio w świetlaną przyszłość, będącą wyrazem hołdu dla sukcesów z przeszłości.

Początki legendy

Legendarny symbol Quadrifoglio, to symbol szlachetnej, włoskiej sportowej elegancji, który od zawsze był synonimem najbardziej wyczynowych samochodów marki. Dotyczyło to nie tylko modeli startujących na torach wyścigowych, ale również najmocniejszych i najbardziej ekskluzywnych wersji drogowych Alfy Romeo. Z okazji setnej rocznicy istnienia marki, symbol ten pojawia się w nowej, jubileuszowej wersji. Centro Stile Alfa Romeo podjęło się próby jego przełożenia na nowoczesny styl, przenosząc legendarne logo w przyszłość marki, zachowując jednak jego solidność i elegancję. Ponadto, zmieniono nieco kolorystykę czterolistnej koniczyny nawiązującą do wspaniałych samochodów i słynnych zwycięstw w wyścigach, które weszły do zbiorowej wyobraźni.

54. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości

Historyczny symbol Quadrifoglio od samego początku towarzyszy wyścigowej i przemysłowej historii Alfy Romeo. Powstał on 15. kwietnia 1923 roku przy okazji XIV edycji jednego z najstarszych wyścigów samochodowych na świecie, Targa Florio – prestiżowego wydarzenia, które na początku ubiegłego wieku przekształciło Sycylię w jeden z najbardziej znanych „salonów” Europy. Intensywny i niezwykle wymagający wyścig stanowił dla kierowców jeden z najważniejszych kamieni milowych tamtych czasów i był w stanie wprowadzić na rynek poszczególne modele samochodów, a nawet całe marki. Dlatego też, sycylijski wyścig w 1923 roku był bardzo ważny dla Alfy Romeo, która z tej okazji opracowała specjalną wersję swojego modelu RL i zaangażowała utalentowanych kierowców.

Warto przeczytać!

silnik v6 peugeot 605 scaled Wiadomości

Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?

2025-11-15
jeep Wiadomości

Jeep na Salonie Samochodowym w São Paulo 2025. Tajemniczy model

2025-11-15

Leapmotor wkracza do Brazylii z przytupem. Nowa kampania reklamowa z psem, Jamesem Brownem i technologią REEV

2025-11-15

Dyrektor kluczowej fabryki marki Citroën w Rennes awansuje na europejskie stanowisko Stellantis

2025-11-15

W rezultacie, Ugo Sivocci, słynny kierowca ówczesnych czasów, zwyciężył dzięki swoim umiejętnościom i serii fortunnych zdarzeń, a logo Quadrifoglio (czterolistna koniczyna) stało się symbolem sportowego charakteru modeli marki Alfa Romeo i od tamtej pory pojawia się na masce silnika we wszystkich samochodach wyścigowych. Odniesione zwycięstwo wyniosło Alfę Romeo na wyżyny doskonałości wśród producentów samochodów, niezmiennie łącząc symbol Quadrifoglio z legendarnymi osiągami samochodów marki i otwierając serię niezwykłych osiągnięć niezapomnianych kierowców. Od pierwszego mistrzostwa Grand Prix w 1925 roku, poprzez Mille Miglia, Targa Florio i wyścig 24 godziny Le Mans, marka zdominowała międzynarodową scenę wyścigową.

Jednakże wkrótce, przynoszący szczęście symbol zaczął wyróżniać również ekskluzywne modele szosowe. Zielony emblemat Quadrifoglio po raz pierwszy pojawił się na modelu szosowym Giulia Sprint GT Veloce i zapoczątkował tradycję, która trwa nieprzerwanie do dzisiaj. Są to najmocniejsze wersje w gamie marki, które zostały zaprojektowane z myślą o klientach będących entuzjastami motoryzacji, pasjonujących się sportową jazdą.

08. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości

Limitowana edycja obejmująca zaledwie 100 egzemplarzy oferuje wiele ekskluzywnych elementów: zaawansowaną technologię, większą moc wynoszącą teraz 520 KM i doskonałą charakterystykę techniczną dzięki mechanicznemu mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu.

Limitowana edycja Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100th Anniversario” jest rezultatem stuletnich badań prowadzących do uzyskania doskonałych rozwiązań technicznych, które zastosowano w samochodach wyścigowych i modelach produkcji seryjnej. Moc silnika V6 zwiększono do 520 KM (dla rynków Europy, Wielkiej Brytanii i Chin), a silnik połączono z samoblokującym, mechanicznym mechanizmem różnicowym, systemem, który debiutuje w tej serii specjalnej. Jest to ważne rozwiązanie techniczne, które dzięki specyficznemu tuningowi zaczerpniętemu z doświadczeń projektowych Giulii GTA, uwydatnia zwinność i sportowy charakter samochodu, poprawia trakcję i optymalizuje przeniesienie momentu obrotowego oraz zwiększa stabilność, zwinność i prędkość na zakrętach.

Wzorcowa w swojej klasie dynamika jazdy, będąca wynikiem zaskakującej lekkości, dzięki zastosowaniu ultralekkich materiałów, takich jak: aluminium w przypadku silnika i włókna węglowego w przypadku wału napędowego, pokrywy silnika, spojlera i nakładek progowych. W modelu Giulia, aktywna aerodynamika jest wzmocniona przez aerodynamiczny wysuwany dolny spoiler „aerosplitter” przedniego zderzaka wykonany z włókna węglowego: po aktywacji, steruje jakością przepływu powietrza przechodzącego pod pojazdem, zwiększając stabilność i osiągi. Ponadto, układ wydechowy Akrapovich zapewnia wydechowi wyjątkowe, niepowtarzalne brzmienie.

Nadwozie wyróżnia się przyciągającą wzrok linią i charakterem. Główną zmianą w nadwoziu Alfy Romeo Giulii i Stelvio stanowią matrycowe reflektory, charakterystyczne teraz dla całej gamy. Są to reflektory adaptacyjne „3+3” z nową matrycą Full-LED, które automatycznie dostosowują wiązkę światła do sytuacji na drodze dla optymalnego oświetlenia w każdych warunkach, gwarantując oszczędność energii, znaczną poprawę bezpieczeństwa i mniejsze zmęczenie oczu. Oksydowane, 5-otworowe sportowe felgi – 19” w modelu Giulia i 21” dla Stelvio – są dostępne z nowymi, ekskluzywnymi zaciskami hamulcowymi w kolorze złotym. Ten sam szlachetny odcień wyróżnia jubileuszowy emblemat przygotowany z okazji 100-lecia legendarnego symbolu Quadrifoglio, umieszczony na bocznych przednich nadkolach w obu modelach. Wyjątkowy, sportowy charakter podkreślają dodatkowo, zarówno w przypadku Giulii, jak i Stelvio, osłona chłodnicy i obudowy lusterek zewnętrznych wykonane z włókna węglowego. Klienci mają do wyboru trzy kolory nadwozia: czerwony Rosso Etna, zielony Verde Montreal i czarny Nero Vulcano.

26. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości

Ten sam sportowy charakter odnajdujemy we wnętrzu, które wyróżnia się ekskluzywnym połączeniem czarnej skóry i Alcantary, i jest wzbogacone o nowe, ekskluzywne przeszycia w kolorze złotym i innowacyjne wykończenie zestawu wskaźników, tunelu środkowego i paneli drzwi z włókna węglowego z efektem 3D. Na desce rozdzielczej, obok złotego emblematu Quadrifoglio, umieszczono ozdobny napis z liczbą „100”. Kierownica, obszyta skórą i Alcantarą, jest ozdobiona czarnymi szwami i wstawkami z włókna węglowego.

Niezależnie od tego, czy chodzi o ekskluzywny wygląd nadwozia, technologię, czy łączność pokładową, zadaniem wszystkich powyższych elementów jest zapewnienie charakterystycznych dla Alfy Romeo, wyjątkowych wrażeń z jazdy. Przykładem jest nowy zestaw wskaźników wyróżniający się historyczną „teleskopową” konstrukcją, w którym debiutuje nowy ekran dotykowy TFT o przekątnej 12,3″, dzięki któremu wszystkie informacje o samochodzie i parametry związane z technologiami autonomicznej jazdy są na wyciągnięcie ręki. Zestaw wskaźników można przekonfigurować według własnych preferencji, wykorzystując trzy dostępne dla całej gamy Alfy Romeo konfiguracje: Evolved, Relax i Heritage lub dodatkowo, debiutującą wyłącznie w wersji Quadrifoglio, ekskluzywną konfigurację „Race”.

Konfiguracja „Race” zbiera na centralnym ekranie podstawowe informacje, które każdy kierowca zawsze chce mieć pod kontrolą: wskazania obrotomierza, prędkościomierza i wskaźnik zmiany biegów w przypadku manualnej jazdy za pomocą aluminiowych łopatek. Styl można dostosować do własnych potrzeb, umieszczając w bocznych zegarach dodatkowe informacje, w tym informacje dotyczące aktualnych parametrów i osiągów.

 

 

źródło: Stellantis Polska


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

06. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości07. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości08. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości09. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości10. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości11. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości12. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości13. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości14. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości15. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości16. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości17. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości18. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości19. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości20. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości21. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości22. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości23. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości24. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości25. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości26. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio WiadomościAlfa Romeo28. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości29. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości30. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości31. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości32. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości33. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości34. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości35. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Stelvio Wiadomości36. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości37. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości38. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości39. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości40. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości41. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości42. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości43. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości44. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości45. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości46. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości47. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości48. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości49. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości50. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości51. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości52. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości53. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości54. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości55. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku RL Wiadomości01. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości02. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości03. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Wiadomości04. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości05. Nowe Giulia i Stelvio „Quadrifoglio 100 th Anniversario. Legenda od 1923 roku Giulia Wiadomości
5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: Alfa RomeoStellantisGiuliaStelvio
Udostepnij62Tweet39Udostepnij11
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pandina

    To najtańszy fabrycznie nowy Fiat Pandina w Polsce. Cena kusi a co z wyposażeniem?

    3087 udostępnienia
    Udostepnij 1235 Tweet 772
  • Nowy Renault Boreal doceniony przez dziennikarzy. Najlepszy kompaktowy SUV

    2074 udostępnienia
    Udostepnij 830 Tweet 519
  • 3-4 l/100 km? Weekend z Dacią Bigster 1.8 Full Hybrid

    1115 udostępnienia
    Udostepnij 446 Tweet 279
  • To najdroższa Dacia Bigster oferowana od ręki w Polsce, ale nadal tańsza niż podstawowa Toyota RAV4

    6460 udostępnienia
    Udostepnij 2584 Tweet 1615

Testy samochodów

renault espace iconic 2023 test 200km 18 scaled Wiadomości
Testy

Test: Renault Espace VI Full Hybrid 200 KM. Ile pali ten 7-osobowy praktyczny SUV dla rodziny?

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-11-09
Renault Kadjar 1.3 TCe 140 KM po niemal 73.000 km 13 Wiadomości
Testy

Test: Renault Kadjar 1.3 TCe 140 KM po niemal 73.000 km. Długodystansowa ocena używania tego modelu

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-08-13
DS 7 Crossback
Testy

Test: DS 7 Crossback 1.6 PureTech 225 KM – jak jeździ luksusowy SUV? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-03-12
dacia sandero 2025 ego g lpg 4 scaled Wiadomości
Testy

Test: Nowa Dacia Sandero 1.0 ECO-G LPG 100 KM. Jeździliśmy najpopularniejszym samochodem Europy

autor Małgorzata Kozikowska
2025-04-16
nowy peugeot 508 107 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 508 2.0 HDi 163 KM. Piękno i jakość – trudno znaleźć lepiej wyglądający samochód w tej klasie. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2019-04-16

Najnowsze komentarze

  • Arczi_NH - To najtańsza fabrycznie nowa Dacia Duster w Polsce. Ma LPG i można ją mieć od ręki! Listopad 2025
  • Anonimowo - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • Inny Anonimowy - Nowy DS 3 ÉDITION FRANCE 2025 gwiazdą w Pałacu Elizejskim
  • Krzysztof - Te modele Peugeot z silnikiem HDi są długowieczne. Duże przebiegi to żaden problem
  • Anonimowo - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • seb - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • Roman - Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?

Zobacz też

Nowy Citroen C5 Aircross – znamy pełen cennik

Załogi Peugeot 208 WRX gotowe powtórzyć sukces w Rydze

Dacia Duster 2018 – nie będzie 7-miejscowego modelu

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz