Metamorfoza marki Alfa Romeo trwa dzięki Tonale, fascynującemu SUV-owi, który w samym lipcu odnotował ponad 4.500 zamówień, podbijając publiczność swoimi wersjami hybrydowymi o mocy 130 i 160 KM oraz 130-konnym Dieslem: marka osiąga 1,3% udziału w rynku.
W szczególnie złożonej sytuacji rynkowej Alfa Romeo jest absolutnym protagonistą we Włoszech, osiągając znaczące wyniki: udział w miesiącu lipcu osiągnął 1,3%, co stanowi znaczący wzrost zarówno w stosunku do poprzedniego miesiąca, jak i lipca ubiegłego roku.
Szczególnie silny sygnał płynie z Tonale, pierwszego SUV klasy C w historii Alfy Romeo i pierwszego zelektryfikowanego modelu, który wyznacza sposób metamorfozy marki. W samym lipcu nowy model odnotował zresztą ponad 4.500 zamówień, zjednując sobie publiczność wersjami Hybrid o mocy 130 i 160 KM oraz nowo wprowadzonym Dieslem.
Sukces handlowy Alfy Romeo Tonale dotyczy również sektora B2B, dzięki wprowadzeniu, obok popularnych wersji Hybrid, silnika wysokoprężnego o pojemności 1,6 litra i mocy 130 KM sprzężonego z nową sześciobiegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią TCT, która zwiększa przyjemność z jazdy, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa. Gama Tonale jest skierowana do klientów biznesowych w strategicznym segmencie pojazdów SUV C klasy premium: jest w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby zarządzających flotami, oferując jednocześnie niepowtarzalny urok historycznej marki, będącej od 1910 roku symbolem szlachetnego włoskiego sportu.
„Te wyniki handlowe utrwalają drogę jaką podąża Alfą Romeo. Nie chodzi tylko o uznanie dla Tonale, pierwszego zelektryfikowanego SUV-a C marki, ani o proste, ale ważne, zwiększenie wolumenu. Chciałbym podkreślić inne parametry, wobec których mamy duże oczekiwania i do których przywiązujemy dużą wagę: rentowność Alfy Romeo podwoiła się w porównaniu z pierwszym półroczem ubiegłego roku, a zadowolenie klientów stale rośnie. Jest to wynik wspaniałej pracy zespołowej, na każdym szczeblu, w celu zaspokojenia potrzeb i oczekiwań naszej społeczności: dziś plemię fanów Alfa Romeo stale się powiększa, a jazda Alfą daje coraz większą satysfakcję” – powiedział Raffaele Russo, Country Manager Alfa Romeo we Włoszech.
Marka Alfa Romeo jest gotowa stawić czoła ostatnim miesiącom roku z całą gamą Tonale obok uwodzicielskich Giulii i Stelvio. I nie tylko to! Po swojej stronie ma również bardzo wysokie standardy jakościowe, zarówno jako produkt, jak i jako doświadczenie zakupowe premium, w tym usługi posprzedażowe. Wszystko to przyczynia się do utrwalenia więzi z plemieniem Alfa Romeo, w którym ponad 75% stanowią nowi klienci, co dowodzi, że obrana droga zmian jest właściwa.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze