Ekipy Alpine BWT miały test przedsezonowy 2024 F1, dzień 2. Jak to wszystko poszło?
„To była bardzo długa sesja, z długim przejazdem po południu. Mieliśmy trochę czasu na torze do nadrobienia po tym, jak poranek został skrócony przez czerwoną flagę i udało nam się zrealizować zaplanowany program. Poprawialiśmy samochód przez cały dzień i miło było przetestować go w innych warunkach, bardziej odzwierciedlających Grand Prix w przyszły weekend. Udało nam się też trochę pościgać na koniec, co również było świetną zabawą. Zwykle nie zdarza się to podczas treningów, ale tym razem wszyscy wydawali się bardzo chętni i było to bardzo ekscytujące z kilkoma samochodami obok siebie i iskrami latającymi wszędzie przed pierwszym zakrętem. Zdecydowanie nie mogę się doczekać kolejnych wyścigów!” – Esteban Ocon, 8. miejsce z czasem 1’32.061 (78 okrążeń po południu).
Zobacz: Wiadomości na temat marki Alpine. Aktualności, ciekawostki, informacje
„To był dobry dzień dla zespołu w Bahrajnie, z wieloma testami i dużą ilością danych do przeanalizowania. Z mojej strony nasza sesja została niestety przerwana przez czerwoną flagę. To nigdy nie jest idealne, ponieważ nie byliśmy w stanie w pełni ukończyć naszego programu, ale czasami tak jest. Nie mogę się doczekać powrotu za kierownicę w piątek po południu, aby kontynuować optymalizację pakietu. Nadal rozumiemy różne rzeczy za każdym razem, gdy samochód jest na torze i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zmaksymalizować naszą naukę przed pierwszym wyścigiem sezonu. Po tym krótszym niż oczekiwałem dniu, mój czas jazdy będzie jutro bardzo ważny” – Pierre Gasly, 14. miejsce z czasem 1’33”804 (33 okrążenia rano).
Zobacz: Testy samochodów Alpine. Osiągi, pomiary, opinie
Dzień w liczbach:
- Okrążenia: 111 (78 dla Estebana, 33 dla Pierre’a)
- Kilometry: 601 (422 dla Estebana, 179 dla Pierre’a)
- Opony: C1 i C3
- Temperatura otoczenia: od 20 do 24°C
- Temperatura toru: od 24 do 39°C
Zobacz: Nowe samochody Alpine
Najnowsze komentarze