Od początku września br. obowiązki dyrektora marketingu, komunikacji i sportu w Citroënie pełni Arnaud Belloni. Podlega on bezpośrednio prezesce firmy, Lindzie Jackson.
48-letni manager ma wyższe wykształcenie zdobyte na uczelniach w Compiègne i w Tuluzie. Ma 22-letnie doświadczenie zawodowe w branży motoryzacyjnej zdobyte w grupach Renault, Volkswagena i Fiata. Kierował m.in. działem marketingu Škody we Francji w latach 2002-2004, był też szefem Lancii na Francję, a także szefem marketingu marek Fiat, Alfa Romeo i Lancia we Francji.
Karierę międzynarodową rozpoczął przed czterema laty, kiedy to objął stanowisko dyrektora marketingu Grupy Fiat Chrysler na region Azji i Pacyfiku – przeniósł się wówczas do Szanghaju. Do jego obowiązków należało zarządzanie działaniami marketingowymi siedmiu marek Grupy w dwunastu krajach tego regionu.
Arnaud Belloni przejął stanowisko od Juliana Montarnala, który dołączył do zespołu zarządzającego działaniami Grupy PSA Peugeot Citroën w regionie Afryki i Środkowego Wschodu.
KG; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze