Citroën wprowadza nową kolekcję „bagażową” nazwaną Bump Your Life! adresowaną do miłośników marki, zwłaszcza tych zafascynowanych stylistyką modelu C4 Cactus.
Odważny i zaskakujący – to cechy Citroëna towarzyszące marce od lat. Nowatorska francuska marka prezentuje oryginalną linię bagażową, w której produkty są zarówno eleganckie, jak i praktyczne. Powiem szczerze – podobają mi się, zwłaszcza ta niewielka torba a airbumpami ;-)
Citroën umiejętnie godzi funkcjonalność z estetyką, czego znakomitym dowodem jest wspomniany C4 Cactus wprowadzony na rynek w 2014 roku. C4 Cactus to nowy rodzaj crossovera, który jest zdecydowanie nowoczesny i pozytywny, radosny wręcz. Doceniło te cechy wiele gremiów – auto otrzymało już ponad 35 nagród, w tym tytuł World Design Car of the Year 2015. C4 Cactus, to bez wątpienia orzeźwiająca osobowość w motoryzacyjnym świecie.
W okresie świątecznym Citroën zdecydował się wprowadzić nową serię gadżetów, praktycznych, stylowych, nawiązujących do C4 Cactusa. Bump Your Life! jest kolekcjonerską linią produktów inspirowanych okładzinami na drzwiach samochodu chroniącymi karoserię przed niewielkimi uszkodzeniami, takimi typowo parkingowymi.
Seria Bump Your Life! powstała w centrum stylu marki Citroën. Obejmuje kilka produktów – torbę tzw. weekendową, torbę na pasku na ramię oraz przywieszkę bagażową. Wszystkie mają atrakcyjny wygląd, są praktyczne, a jednocześnie stylowe. Modne kolory i dobre materiały sprawiają, że to elementy idealne do zabrania w podróż. To dosłownie idealny prezent na bożonarodzeniowy prezent dla najbliższych. Można je kupić w salonie Citroëna przy paryskich Polach Elizejskich, ale też przez Internet korzystając ze sklepu www.lifestyle.citroen.com.
A ceny? Torbę weekendową o rozmiarach 49 x 31 x 25 cm wyceniono na 80 euro, aktówka z paskiem na ramię o wymiarach 40 x 31.3 x 10 cm kosztuje 55 euro, zaś na przywieszkę trzeba szykować jedyne 5 euro.
KG; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze