Jak wspominał Grzegorz Różycki – będzie to praktycznie polska premiera Citroëna C4 WRC. Wprawdzie nieprędko pewnie zobaczymy na żywo wersję rajdową, ale wersja rallycrossowa też jest bardzo interesująca. Przedstawiamy to autko od strony technicznej.
Silnik
pojemność skokowa: 2056 ccm
moc: 516 KM
moment obrotowy: 800 Nm
turbosprężarka: Garrett GIK
zwężka: 45 mm
wałki rozrządu: Piper Cams
Układ jezdny
Citroën Sport, Epsilon
Przeniesienie napędu
napęd na cztery koła
sprzęgło Sachs z włókien węglowych
skrzynia biegów 6-biegowa, sekwencyjna, Sadev
Zawieszenie
regulowane amortyzatory Sachs
Masa
1200 kg
Paliwo
bezołowiowy Total 98
Olej
Total Quartz
Opony
Avon w rozmiarach 15”-18”
Przyspieszenie
0-100 km/h: 2,4 s!!!
KG
Najnowsze komentarze