Przełomowa propozycja, która wyróżnia współczesną mobilność elektryczną, Citroën Ami, okazał się na tyle interesującym pojazdem, że w corocznym badaniu ConsumerChoice i Netsondy zdobył serca wielu respondentów i ma prawo do noszenia plakietki PRODUKT ROKU.
Ami jest innowacyjny we wszystkich aspektach – może być prowadzony przez młodych ludzi w wieku 16 lat i starszych (zależnie od kraju), można go kupić on-line, na platformie citroen.pt/ami lub za pośrednictwem salonów marki, ale też w sklepach grupy FNAC. Ceny w Portugalii zaczynają się od 7.750 euro.
Zuchwały i innowacyjny Citroën Ami – w 100% elektryczny – właśnie został wybrany „Produktem Roku 2022” w kategorii „Pojazdy Elektryczne” w ramach corocznych wyborów PRODUKT ROKU, przeprowadzanych przez ConsumerChoice i Netsondę, największą, w 100% portugalską firmę usługową świadczącą serwis i badania w oparciu o uznanie krajowych konsumentów.
Aby wybrać produkty, które w zeszłym roku wyróżniały się w różnych obszarach swoją innowacyjnością, Netsonda przeprowadziła ankietę wśród 6.598 Portugalczyków w okresie od 15. listopada do 22. grudnia 2021 r., którzy oceniali produkty w ponad 60 kategoriach. Citroën Ami okazał się najlepszy w kategorii Pojazdów Elektrycznych, dzięki czemu może pochwalić się statusem PRODUKTU ROKU.
Duża próba badawcza była bardzo reprezentatywną dla populacji Portugalii, w wieku od 18 do 64 lat. Badanie dało Citroënowi Ami ocenę końcową w wysokości 7,35 punktów (na 10 możliwych), uzyskaną z trzech kryteriów oceny: 7,3 punktu w kategorii „Atrakcyjność”, 8,0 punktu w kategorii „Innowacje” i 6,6 punktu w kryterium „Zamiar zakupu”.
Oferta Citroëna w 100% elektrycznej mobilności miejskiej uzyskała najlepsze oceny wśród wszystkich grup wiekowych, a także niezależnie od płci – zarówno wśród oceniających mężczyzn, jak i kobiet autko zdecydowanie zwyciężyło. To wzmocniło jego szanse na zwycięstwo. Wśród respondentów, którzy korzystali już z Citroëna Ami, model uzyskał ogólną ocenę satysfakcji na poziomie 8,5 punktu.
Świadomy zmieniających się potrzeb swoich klientów, Citroën stale rozwija swoje produkty i usługi, aby lepiej dostosować się do oczekiwań konsumentów. To nowe wyróżnienie zdobyte w Portugalii po raz kolejny podkreśla sukces Citroëna w tym kraju i wzmacnia jego status marki referencyjnej.
CITROËN AMI – W 100% ELEKTRYCZNY W PORTUGALII
Tworząc nowy obszar mikromobilności w naszym kraju za pomocą Ami, Citroën napisał nowy rozdział w swojej stuletniej historii innowacji. Tym razem z przełomową propozycją, która dostosowuje się do nowych form konsumpcji, wyzwań związanych z mobilnością w mieście i troską o środowisko. Marka stworzyła dwumiejscowy pojazd, który jest w 100% elektryczny, wygodny i bezpieczny, kompaktowy, zwrotny i konfigurowalny, wyjątkowy wśród propozycji mobilności, niezależnie od tego, czy w wariancie pasażerskim Ami, czy adresowanym do biznesu My Ami Cargo.
Ten lekki czterokołowiec może być prowadzony w Portugalii przez osoby w wieku powyżej 16 roku życia, posiadające prawo jazdy kategorii „AM” i jest oferowany na rynku krajowym w przedziale cenowym od 7.750 do 9.110 euro. Profesjonalny wariant My Ami Cargo jest oferowany za 8.150 euro.
Ami to też przykład zupełnie nowego doświadczenia konsumenckiego, sam proces sprzedaży Ami i My Ami Cargo opiera się w 100% na środowisku on-line. Autko można kupić przez serwis internetowy citroen.pt/ami, co odzwierciedla nowoczesne cechy tego nowego globalnego rozwiązania mobilności miejskiej. Teraz swoboda przemieszczania się jest jeszcze łatwiejsza i bardziej dostępna dla dużej liczby klientów. Oczywiście oczekując bliskości klienta, można go również kupić za pośrednictwem sieci dealerskiej Citroën oraz uczestniczących sklepów FNAC.
CITROËN AMI TERAZ MOŻE BYĆ NAPRAWDĘ SPERSONALIZOWANY
Kontynuując swoją innowacyjność, Citroën Ami umożliwia już swoim właścicielom w Portugalii stworzenie prawdziwie spersonalizowanego i unikalnego obiektu za pośrednictwem platformy https://www.custom-myami.com.pt/, czy to wybierając z kolekcji istniejących dekoracji, czy też dając upust własnym artystycznym zapędom i zamawiając dekoracje w oparciu o własne zdjęcia, obrazy lub rysunki, jeśli tylko klienci chcą je zobaczyć na swoim pojeździe.
Jeśli klient chce aż tak mocno zindywidualizować swoje Ami, w pierwszej opcji ma do wyboru 7 kolekcji personalizacyjnych, o różnej zawartości, które w zależności od ilości elementów mogą wahać się w cenie od 29 euro do 89 euro. W przypadku całkowitej personalizacji, na podstawie zdjęć dostarczonych przez klienta, cena może wahać się od 259 do 619 euro. I jak znam życie – na pewno znajdą się chętni!
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze