środa, 6 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-28
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
159 3
3
139
UDOSTĘPNIEŃ
463
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

AMI się podoba! I okazuje się, że samochód może zostać wybrany Produktem Roku przez magazyn kompletnie niemotoryzacyjny! Tak stało się właśnie w Portugalii, gdzie pismo „Exame Informática” poświęcone nauce, technologiom i innowacyjności doceniło francuski pojazd elektryczny nadając mu tytuł Produktu Roku.

Nagroda potwierdza walory tego przełomowego rozwiązania w zakresie mikromobilności, skierowanego do dużych ośrodków miejskich, a wręczono je 26. maja 2022 roku po południu w Oeiras.

Oprócz Ami, jedynego nagrodzonego pojazdu, magazyn „Exame Informática” wyróżnił najlepsze produkty w 11 innych kategoriach, takich jak „Komputer”, „Inteligentny dom”, „Telewizor”, „Smartfon”, „Kamera”, „Sieć” i inne.

Citroën Ami „nie jest samochodem rodzinnym ani do wycieczek drogowych, ale reprezentuje przyszłość miejskiej mobilności: jest kompaktowy, niedrogi, bardzo przyjazny dla środowiska, łatwy w obsłudze i ma niskie koszty użytkowania. Wydajność jest widoczna w konstrukcji Ami, która została zoptymalizowana w celu zmniejszenia liczby części oraz kosztów produkcji i serwisu. Krótko mówiąc, jest to produkt inteligentny” – podkreśla Sérgio Magno, dyrektor „Exame Informática”. – „To właśnie samochód przykuwał najwięcej uwagi podczas naszych testów, znacznie częściej niż wtedy, gdy testowaliśmy inne pojazdy, nawet te supersportowe, a kilka osób przyszło zadać nam pytania dotyczące tego czterokołowca, gdy nim jeździliśmy. AMI ma potencjał, aby zmienić sposób, w jaki myślimy o mobilności w mieście i jest doskonałą platformą dla rozwiązań wspólnego korzystania z samochodów i dystrybucji ostatniej mili” – podsumowuje dyrektor portugalskiego wydawnictwa, która obejmuje papierowe wydanie magazynu „Exame Informática”, odpowiednie platformy cyfrowe i program telewizyjny na kanale „SIC Notícias”, których testy, uznane za rygorystyczne, są punktem odniesienia dla setek tysięcy Portugalczyków.

„Jestem wdzięczny za tę szczególnie ważną nagrodę przyznaną naszemu Ami przez referencyjny w Portugalii magazyn w dziedzinie technologii” – mówi Joao Venâncio, Brand Manager Citroëna w Portugalii. – „Technologia i mobilność są i będą coraz bardziej nierozłączne. Ami to najnowszy przykład marki, która przez ponad 100 lat potrafiła analizować i udzielać natychmiastowych odpowiedzi na problemy społeczeństwa, wprowadzając na rynek radykalnie innowacyjne rozwiązania, które mają wpływ na sposób, w jaki się poruszamy. Ami reprezentuje jeden z tych momentów i powstaje, aby odpowiedzieć na obecne i przyszłe potrzeby społeczeństwa, które polegają na zapewnieniu czystej, w 100% elektrycznej, bezemisyjnej, indywidualnej, bezpiecznej i dostępnej mobilności miejskiej, która łagodzi zatory w centrach miast zajmując jak najmniej przestrzeni publicznej”.

Lekki czterokołowiec Citroën Ami, który może być prowadzony od 16 roku życia (zależnie od kraju), z prawem jazdy typu „AM”, jest praktyczną i nowoczesną odpowiedzią na nowe wyzwania indywidualnej mobilności, łącząc formę i funkcjonalność z zaletami energii elektrycznej.

Dzięki bardzo kompaktowym gabarytom i wysokiej zwrotności jest szczególnie przystosowany nie tylko do tras miejskich i podmiejskich, umożliwiając bez ograniczeń wjazd do obszarów o ograniczonym dostępie (dotyczące pojazdów spalinowych), ale także do potrzeb operacyjnych firm posiadających infrastrukturę, w której podróżują ich pracownicy. lub przewożą materiały o małych wymiarach i/lub wadze.

Akumulator litowo-jonowy o pojemności 5,5 kWh, który zasila silnik elektryczny o mocy 6 kW, można łatwo naładować w ciągu zaledwie 3 godzin ze standardowego gniazdka, co daje zarówno Ami, jak i użytkowej wersji My Ami Cargo interesujący zasięg, wynoszący maksymalnie 75 kilometrów.

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.7 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AmiCitroenelektryczny Citroennagrodasamochody elektryczne
Udostepnij56Tweet35Udostepnij10
Poprzedni

Alfa Romeo wprowadza Giulię i Stelvio w wersji Estrema na rynek brytyjski. W jakich cenach?

Następny

DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika

Peugeot 208 Style - wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata

Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Inny Anonimowy - Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • Inny Anonimowy - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Inny Anonimowy - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Inny Anonimowy - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof - Dacia Spring nadal bezkonkurencyjna cenowo. Europa masowo kupuje małego elektryka
  • Michał Z. - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Dawid - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • seb - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Piotr001 - Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • adalb - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.