Citroën będzie miał nowego szefa marki w naszym kraju. Nowa osoba zastąpi na tym stanowisku Iwonę Bartosik, która zajmowała się marką od maja 2021 roku.
Zmiany w Stellantis Polska. Jak dowiadujemy się nieoficjalnie, prawdopodobnie od września Citroën będzie miał nowego szefa, którego celem będzie wzmocnienie obecności marki na polskim rynku. Dotychczasowa szefowa, Iwona Bartosik, ma pozostać w strukturach Stellantis i objąć inne stanowisko.
Po dużym sukcesie medialnym, jakim była obecność Citroëna na Tour de Pologne, przychodzi czas na wykorzystanie efektów zwiększenia rozpoznawalności marki w naszym kraju. Realizacja ambitnych planów utrzymania odpowiednich wskaźników finansowych przy jednoczesnym wzroście udziałów w rynku to poważne wyzwania, przed którym stanie zapewne nowy dyrektor marki.
Mocne strony Citroëna to znakomita gama produktów, z nowym Citroënem C5 X na czele. Nowe modele odpowiadają temu, z czym marka jest kojarzona od samego początku: komfort, innowacje i przyjemność podróżowania. Samochód ten zbiera znakomite recenzje w prasie i od pierwszych klientów. W przyszłym roku zobaczymy odświeżonego Citroëna C4, zbliża się też nowe C3.
Citroën przygotował w Polsce nową strategię, która ma pomóc rozwijać sprzedaż. Jesienią marka ma wprowadzić do sprzedaży w Polsce model AMI poprzez kanał internetowy. Obecność na Tour de Pologne to z kolei wynik bliższego powiązania marki ze sprawami sportu rowerowego.
Najnowsze komentarze