Z okazji otwarcia konferencji Carlom Ghosn powiedział m.in.: „Samochody elektryczne będą w stosunku do aut tradycyjnych tym, czym iPhone jest dla telefonów komórkowych. Naszym celem jest ciągłe poszukiwanie nowoczesności w branży motoryzacyjnej, a poprzez to budowanie ścieżki do bardziej ekologicznej, czystszej i cichszej przyszłości w naszych miastach”.
Jako główny gracz mobilności dla wszystkich, Renault współpracuje z liderami branży cyfrowej nad opracowaniem usług przyszłości oraz nowoczesnego marketingu. Jednym z przejawów tej aktywności jest udział w konferencjach WEB10, w których co roku bierze udział około 2,5 tys. firm z branży internetowej i elektronicznej. W tym roku obecni byli także tacy giganci, jak Google, Microsoft, Orange, Alcatel Lucent, Facebook i Twitter.
Renault zaprezentował podczas konferencji model Twizzy, w pełni elektryczny samochód koncepcyjny. Auto obrazuje zaangażowanie Renault w nowoczesne technologie i zapewnienie ekologicznej mobilności dostępnej dla wszystkich. Przed wprowadzeniem do oferty pełnej gamy samochodów elektrycznych, koncern działa aktywnie na rzecz opracowania i wprowadzenia usług komunikacyjnych, które będą korelować z oczekiwanym przełomem technologicznym i handlowym. Na przykład przed kilkoma miesiącami Grupa rozpoczęła program, w którym poprosiła potencjalnych użytkowników samochodów elektrycznych o robienie i nadsyłanie zdjęć miejsc, w których chcieliby w przyszłości znaleźć stacje ładowania/wymiany akumulatorów. Te informacje są analizowane wspólnie z partnerami, którzy zajmować się będą budową sieci tego typu punktów.
Cyfrowe platformy komunikacyjne są idealne dla promowania i rozwoju nowoczesnych samochodów, w tym do zwracania uwagi na ich bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Pozwalają też na dotarcie do młodych, aktywnych użytkowników współczesnej elektroniki z nowymi produktami. Renault w ostatnim czasie wprowadził kilka tego typu rozwiązań, że przypomnimy tylko platformę Renault iAd na iPhone’a, czy trójwymiarowy film wyświetlany w kinach wyprodukowany przez EuropaCorp. Te przedsięwzięcia mają na celu zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat samochodów o napędzie elektrycznym w prosty, przyjazny dla użytkownika nowoczesnych technologii, sposób.
KG
Najnowsze komentarze