Citroen, który ponownie przekonuje, że humor jest w reklamie bardzo ważny, zaprezentował nową kampanię promocyjną modelu C3. Film przedstawia historię Lukasa, który z tylko z sobie znanych powodów kocha… judo.
Treningi judo do lekkich nie należą, wytrwałość i mocne kości z pewnością bardzo się przydają. Okazuję się, że w tym sporcie pomocny może okazać się również Citroen C3 – zwłaszcza po treningu. Lucas, który jest wielkim fanem japońskiej sztuki walki, uparcie trenuje i nie przejmuje się nieskończonymi i zapewne bolesnymi upadkami na matę. Po wysiłku nieoceniony okazuje się komfort wnętrza samochodu.
Reklama jest częścią kampanii Citroena pod hasłem „Inspired By You”, która została uruchomiona w ubiegłym roku. W filmie wykorzystano utwór „Street and Stories” zespołu Part-time Friends, który był już używany w czterech reklamach w 2018 roku. Warto wspomnieć, że zespół wspierał III generację modelu C3 od czasu pierwszej prezentacji w prasie w czerwcu 2016 roku. Samochód jest bestsellerem marki Citroen. Od momentu premiery przyciągnął już ponad 500.000 klientów na całym świecie.
https://www.youtube.com/watch?v=PNj-lIOalEQ&feature=youtu.be
Najnowsze komentarze