Citroën C4 to ultrakomfortowy samochód kompaktowy, który wyróżnia się na tle konkurencji niezwkle wygodnym wnętrzem i komfortowym zawieszeniem, które sprawia, że drogi zdają się być wygładzone, porównując do zwykłych aut. C4 ma też bardzo modny kształt crossocera coupe, nie tracąc przy tym cech, za które lubimy tą markę – wyróżnia się na ulicy.
Co najchętniej wybierają klienci we Francji? Zacznijmy od silników: aż 40% nabywców decyduje się na wersję benzynową o mocy 130 KM, 23% wybiera diesla, natomiast 15% wersję elektryczną o mocy 136 KM. W pierwszych miesiącach 2022 roku ilość chętnych na elektryki znacznie wzrosła, co ma związek z rosnącymi cenami paliwa.
Zobacz: nowe samochody Citroën
Zdecydowana większość klientów wybiera automatyczną skrzynię EAT8. Łącznie z wersją elektryczną jest to 64% sprzedaży. 36% osób decyduje się na 6-biegowego manuala.
Pod względem wyposażenia podział jest bardziej zrównoważony. Wersje Feel oraz Feel Pack to 50% sprzedaży. Shine oraz Shine Pack wybiera 44% kupujących. Najmniej osób, i to głównie firm, sięga po najtańszą wersję Live.
Zobacz: Citroën C4 – test redakcyjny
Jeśli chodzi o kolory to szarości i czernie odpowiadają za 53% sprzedaży. Żywe interesujące kolory takie jak charakterystyczny ciemny pomarańcz czy niebieski to wybór odpowiednio 13 i 11% kierowców.
źródło: Largus.fr
Najnowsze komentarze